مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس گفت: استفاده از نام‌هاي بزرگ به من ضربه زد و حالا به اشتباه خودم پي بردم.

داريوش مصطفوي در گفت‌وگویی اظهار داشت: حرف‌هاي فراواني درباره پرسپوليس در دلم مانده است و نمي‌دانم چطور آنها را بيان كنم اما با ديدن بازي پرسپوليس و مس كرمان متوجه شدم نام‌هاي بزرگ در پرسپوليس به من ضربه زد و اين موضوع اشتباه مديريتي‌ام در پرسپوليس بود. حالا پرسپوليس نشان داد كه مي‌شود با نام‌هاي كوچك، كارهاي بزرگ انجام داد.
مصطفوي عنوان كرد: بايد به انصاري‌فرد تبريك بگويم كه با جذب بازيكنان جوان و جوياي نام توانسته‌ تيمي را درست كنند كه نشان دهد نيروي جواني هميشه مي‌تواند با بازي‌هاي زيبا حرف اول را بزند. اگر پرسپوليسي‌ها مثل بازي اول خود باشند قهرماني دور از دسترس آنها نيست و به من نيز درس بزرگي داده‌اند.
وي يادآور شد: بازيكناني مثل نوروزي و زارعي درس بزرگي دادند كه نبايد پول‌هاي زياد براي بازيكنان بزرگ و پا به سن گذاشته خرج كرد. زيبايي‌ فوتبال در اين است كه جوانان در آن تاثيرگذار باشند. امسال در بازي اول پرسپوليس من درس بزرگي داد و حالا مي‌گويم به خاطر برخي تصميمات شرمنده هستم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)