مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر چمن زمین ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد کوتاه‌تر بود، بازی این تیم و پدیده زیباتر می‌شد.

حمید مطهری درباره بازی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: بازی فوق‌العاده زیبایی بود. هر دو تیم همیشه دنبال ارائه فوتبال خوب و رو به جلو هستند. بنا به بضاعتی که پدیده داشت تاکتیکی اتخاذ کرده بود که بیشتر روی ضدحملات کار می‌کرد. تیم ما هم بازی مالکانه همراه با گردش توپ در همه مناطق زمین در دستور کارش بود. ما سعی کردیم طراحی حملات‌مان متنوع باشد و همه دیدند که چقدر موقعیت خلق کردیم و یکی از زیبا‌ترین بازی‌های لیگ برگزار شد. البته می‌توانست بازی بهتری باشد و این برمی‌گردد به مسائل حاشیه‌ای که پیش آمده بود.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که نه من و نه گل‌محمدی هیچ وقت دوست نداریم درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت کنیم و می‌خواهیم همیشه نگاه‌مان فنی باشد. متأسفانه علی‌رغم میل باطنی‌مان مجبور شدیم مطالبی را بیان کنیم. ما زمانی که در پدیده کار می‌کردیم، اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده بود. بحث من تیم پدیده نیست. من ناظر سازمان لیگ و مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) را مقصر می‌دانم. حتی داور بازی مقصر نیست. ما نگاه مثبت داریم و نظرمان این نیست که باشگاه پدیده چنین کاری کرده است. فلسفه فوتبال خارج از بیزینس این است که همه از فوتبال لذت ببرند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: در زمین درجه هم گذاشتند و ثابت شد که چمن بلند بود. ما از نزدیک آنجا کار کرده و دیده بودیم که چنین شرایطی نداشت. هیچ موقع چمن ورزشگاه امام رضا (ع) ان‌طور نبود. من نظرم این است که اگر چمن کوتاه‌تر بود بازی‌ زیباتر می‌شد و همه لذت می‌بردند. گفتند چون بازی مساوی شد پرسپولیسی‌ها این حرف‌ها را زدند. ما قبل از بازی اعتراض و نظرمان را اعلام کردیم. ما قبل از بازی گفتیم که زمین مناسب فوتبال نیست.

مطهری افزود: صحبت ما اصلاً درباره سازمان لیگ است. ما قبلاً هم دیدیم که زمین فوتبال کوچک و بزرگ شده است. این مسائل برای فوتبال ما خوشایند نیست. بعداً می‌گوییم که چرا میزبان نمی‌شویم. نباید کارمان را توجیه کنیم. باید برای خدمت به فوتبال صحبت و کار کنیم و کورکورانه از یک اتفاق دفاع نکنیم. این مسائل نباید باب شود و سازمان لیگ باید نظارت دقیقی داشته باشد. این حاشیه‌ها خوشایند فوتبال ما نیست. آرزو می‌کنم که ما مربیان فوتبال در برنامه‌های فوتبالی درباره مسائل تاکتیکی و فنی صحبت کنیم، نه اینکه درباره بلندی چمن و باد توپ اظهارنظر داشته باشیم.

وی درباره حضور عیسی آل‌کثیر بعد از پایان محرومیتش خاطرنشان کرد: آل‌کثیر متأسفانه نامهربانانه محروم شد. او فوق‌العاده برای ما زحمت کشید و حتی با انگشت شکسته بازی کرد. الان هم که بعد از شش ماه محرومیتش تمام شده است، همه اهالی فوتبال باید کمک کنند تا بتواند به پرسپولیس و فوتبال ملی‌مان کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)