مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با وجود قطعی شدن قهرمانی هنوز کار ما در لیگ تمام نشده است، گفت: برای موفقیت در آسیا باید از سوی باشگاه حمایت شویم و باقدرت بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

حمید مطهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به قهرمانی سرخپوشان در لیگ نوزدهم گفت: ابتدا این قهرمانی را به تمام هواداران تبریک می‌گویم. جای آنها در مسابقات کنار ما خالی است اما همیشه از آنها انرژی می‌گیریم. از طرفی باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم که تمام توانشان را برای موفقیت و خوشحالی هواداران به کار می‌گیرند. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه بیابد.

وی در مورد اینکه این تیم می‌تواند خیلی از رکوردها را در این فصل بشکند، افزود: واقعا دنبال رکورد و این مسائل نیستیم. ما برای هر بازی اهداف خودمان را داریم و برای رسیدن به آن اهداف تلاش می‌کنیم. در کنار آن هم اگر رکوردی شکسته شود، خوشحال می‌شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم ممکن است رکورد کمترین گل خورده را بشکند، هم اضافه کرد: زمانی که صحبت از خط دفاعی می‌شود همه از عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعان صحبت می‌کنند اما دفاع ما از خط حمله شروع می‌شود و با دفاع تیمی توانستیم عملکرد خوبی را در این بخش به جای بگذاریم.

مطهری در مورد اینکه با توجه به قهرمانی پرسپویس، آیا ممکن است به بازیکنان اصلی در مسابقات باقی مانده استراحت بدهید، گفت: در پرسپولیس بازیکن اصلی و غیر اصلی نداریم. همه بازیکنان تیم برای ما به یک اندازه ارزشمند هستند.

وی تاکید کرد: لیگ هنوز برای ما تمام نشده و چهار بازی باقی مانده است. به طور حتم تا پایان لیگ تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان در آستانه بازی با نساجی تصریح کرد: بعد از اینکه از مسجد سلیمان بازگشتیم، ۲ روز به بازیکنان استراحت دادیم تا بدن‌های آنها به شرایط خوب بازگردد و خودمان را برای بازی سخت در قائمشهر آماده کردیم.

مطهری اضافه کرد: من خودم در نساجی کار کردم و از شرایط و محیط آگاه هستم. بازی در زمین چمن مصنوعی سخت است. از طرفی محمود فکری هم با نساجی نتایج خوبی گرفته و این تیم شرایط خوبی دارد اما امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوبی از قائمشهر بازگردیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط موجود هواداران منتظر موفقیت آسیایی پرسپولیس هستند، گفت: آسیا قواعد و قوانین خودش را دارد. می‌بینیم که الدحیل ماریو مانژوکیچ را می‌فروشد و با ۱۲ میلیون یورو دودو را می‌آورد. شرایط در آسیا متفاوت است اما ما ناامید نیستیم. باید از سوی باشگاه حمایت شویم و با تقویت تیم پا به این مسابقات بگذاریم. کار سخت است اما در آسیا هم به دنبال موفقیت هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)