مرجع خبری پرسپولیس : سعيد مظفري‌زاده داور بين‌المللي فوتبال ايران، روز پنجشنبه اولين قضاوت خود را در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر انجام داد و بازي مس كرمان و پرسپوليس را در ورزشگاه شهيد باهنر سوت زد.

كميته داوران فدراسيون فوتبال به داوران تاكيد  كرده كه تا حد امكان از انجام مصاحبه در قبل يا بعد از بازي خودداري كنند و سعيد مظفري‌زاده هم تمايل چنداني نداشت تا در مورد داوري‌اش صحبت كند ولي او در جملاتي كوتاه قضاوت خود را راضي‌كننده دانست. مظفري‌زاده به خبرگزاري فوتبال ايران گفت: «به نظر من بازي بسيار سنگيني را شاهد بوديم ولي خوشبختانه تماشاگران و بينندگان بازي جذابي را از هر دو تيم ديدند. قضاوت در چنين مسابقاتي سخت است ولي معتقدم كه تيم داوري عملكرد قابل قبولي در اين ديدار داشت.»

اين داور در مورد صحنه‌اي كه شيث رضايي را اخراج كرد و بعد متوجه شد كه او فقط يك كارت زرد داشته گفت: 
 
مظفري‌زاده در پاسخ به اين سئوال كه آيا تصميم‌هاي شما در اخراج بازيكن مس، اعلام پنالتي به سود پرسپوليس و دادن كارت‌هاي زرد درست بود، تاكيد كرد: «من در اين مورد نمي‌توانم حرف بزنم و بهتر است كه كارشناسان نظر بدهند ولي همانطور كه گفتم تيم داوري عملكرد خوبي داشت.»
«وقتي شيث رضايي براي پرسپوليس گل زد به جاي اينكه اسم او را در بين گلزنان مسابقه ثبت كنم، در بين بازيكنان اخطاري اسم اين بازيكن را نوشتم. بعد از آن شيث يك اخطار ديگر گرفت و من تصور كردم كه اين دومين اخطار بازيكن پرسپوليس است ولي در اصل او فقط يك كارت زرد گرفته بود. شيث اين موضوع را به من گفت و در نهايت متوجه شدم كه نبايد او را اخراج كنم. اين اولين باري بود كه چنين اشتباهي را مرتكب مي‌شدم.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)