پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بارها گفتم قصد جدایی از سپاهان را ندارم اما قطعاً نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی ناراحت‌کننده است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، یکی از سایت‌های خبری در مصاحبه‌ای جعلی به نقل از شهاب گردان، ضمن انتشار سخنان تندی به نقل از دروازه بان تیم فوتبال سپاهان از جدایی وی از سپاهان خبر داده بود.

گردان  ضمن تکذیب این مصاحبه و کلیه سخنان منتسب به خود در این گفتگو، اعلام کرد که این سخنان مربوط به وی نیست و به هیچ وجه هم قصد جدایی از سپاهان را ندارد.

وی گفت: قبلا هم اعلام کرده‌ام قطعاً نیمکت نشینی برای هر بازیکنی ناراحت کننده است و این مسئله‌ای طبیعی است؛ اما کاملا به نظر کادر فنی احترام می گذارم و به رقابت و تلاش مضاعف خود ادامه می‌دهم و همانگونه که بارها گفته ام قصد ترک سپاهان را ندارم.

باشگاه سپاهان ضمن گلایه از سایتی که مصاحبه خیالی مذکور را منتشر کرده از سایر سایت‌ها و رسانه‌های محترمی که مصاحبه غیر واقعی مذکور را کپی کرده اند درخواست دارد بهتر بود از صحت و سقم گفتگوی مذکور اطمینان حاصل کرده و سپس این گفتگوی غیر واقعی را به نقل از یک سایت دیگر منتشر می‌کردند.

ضمن اینکه لازم می دانیم سایر اخباری که این روزها در مورد معاوضه گلرهای سپاهان با گلرهای تیم های دیگر منتشر می‌شود را تکذیب کرده و اعلام کنیم تیم فوتبال سپاهان با داشتن دو دروازه‌بان شایسته و بزرگ، شهاب گردان و رحمان احمدی هیچ قصد و برنامه ای برای معاوضه دروازه بان ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)