پرسپولیس نیوز : معاون باشگاه فولاد خوزستان از احتمال برگزاری اردوی خارج از کشور در ارمنستان خبر داد.

اسماعیل عسکریان  اظهار کرد: تاکنون به طور رسمی با هیچ بازیکنی مذاکره نداشته ایم و هیچ باشگاهی هم به صورت رسمی نامه‌ای برای جذب بازیکنان ما به باشگاه ارسال نکرده است. البته حتما پیشنهاد ارائه می شود اما معلوم نیست که با هر پیشنهادی که داده می شود موافقت شود یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه باشگاه برای حفظ اسکلت سال گذشته تیم چه می‌باشد؟ گفت: ما سعی می‌کنیم که اسکلت مان را حفظ کنیم و بیشتر بازیکنان فصل گذشته هم تمایل دارند که با توجه به کیفیت کار سال گذشته و این‌که قهرمان شدیم، در تیم بمانند.

معاون باشگاه فولادخوزستان درباره زمان حضور اسکوچیچ در ایران و شروع تمرینات تیم عنوان کرد: اسکوچیچ 28 خردادماه به ایران می‌آید و تمرینات هم از 29 و 30 خرداد آغاز خواهد شد که تمرینات اولیه در اهواز است.

وی درباره اردوهای تیم گفت: اردوهایی برای تیم پیش بینی شده است. می‌خواستیم به کرج و بروجرد برویم که این مکان ها رزرو شده بودند و به همین دلیل ابتدا قصد داریم به اردوی خارج از کشور برویم که ارمنستان مدنظرمان است و البته هنوز قطعی نشده است و در حال مذاکره هستیم. پس از اردوی خارجی هم در ایران اردو می زنیم.

عسکریان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اسکوچیچ لیست جذب بازیکن و مازاد را به باشگاه ارائه داده است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: خیر، هنوز ارائه نداده است. او مشغول بررسی فیلم بازی‌های تیم است. به احتمال بسیار او نظرش با ماندن بیشتر بازیکنان است. اسکوچیچ مربی ای است که سعی می‌کند با داشته‌هایش کار کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید که این لیست ها دیر به باشگاه ارائه و در نتیجه زمان برای مذاکره با بازیکنان از دست برود؟ گفت: خیر، چرا که باشگاه قصد دارد بازیکنان خود را حفظ کند و به همین دلیل ما دغدغه ای نداریم.

معاون باشگاه فولادخوزستان بیان کرد: هدف ما هم تکرار قهرمانی است و هم این که بتوانیم در آسیا از مرحله ای که سال گذشته از آن کنار رفتیم، بالاتر برویم.

وی در ادامه درباره جدایی سوشا مکانی عنوان کرد: ما با او مذاکره کردیم و تمایل داشتیم که او بماند ولی او گفت که هوای اهواز خیلی گرم است و ترجیح داد که پرسپولیس را انتخاب کند. ما از کار مکانی در فولاد واقعا راضی بودیم ولی به هر حال او از حضور در پرسپولیس انگیزه های دیگری دارد. ما برای این پست هم باید به فکر دروازه‌بان دیگری باشیم و البته تاکنون هم هیچ مذاکره ای نداشته ایم و منتظر حضور خود اسکوچیچ هستیم.

عسکریان همچنین درباره تمایل چند باشگاه بزرگ ازجمله استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به جذب برخی بازیکنان فولاد از جمله شریفات، کرمی، جماعتی، رحمانی، افشین و پریرا توضیح داد: هر باشگاهی که خواهان این بازیکنان است باید با ما مذاکره کند که تاکنون هم هیچ باشگاهی با ما مذاکره نداشته است. قرارداد پریرا هم به پایان رسیده است ولی با او در حال مذاکره هستیم و می خواهیم که او بماند. اولویت سایر گزینه های یاد شده نیز طی صحبتی که با آن‌ها شده، فولاد است و به احتمال بسیار در تیم می‌مانند. این بازیکنان در حقیقت اسکلت اصلی تیم مان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب بازیکن، باشگاه نیز نظر می دهد یا اینکه تنها نظر خود اسکوچیچ مهم است؟ گفت: صد درصد نظر سرمربی مهم است و باشگاه نظر خاصی ندارد و خواسته های مربی را تامین می کند.

معاون باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به پرسش دیگری که آیا تاکنون با بازیکنان فصل گذشته تیم برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری صحبتی شده است؟ عنوان کرد: تاکنون خیر، چرا که هنوز وقت آن نرسیده و زمان استراحت بازیکنان است. به هر حال پس از حضور اسکوچیچ در ایران، چه با بازیکنان خودمان و چه بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند، وارد مذاکره خواهیم شد.

وی در پایان درباره این که باشگاه تاکنون با چه بازیکنانی قطع همکاری کرده است، خاطرنشان‌کرد: ما تاکنون به صورت رسمی نام کسی را اعلام نکرده ایم. محمدرضایی نیز قراردادش با تیم تمام شد و به پدیده رفت. او می خواست به تیمی برود که به او بازی برسد. مهدی نوری هم قراردادش با باشگاه به پایان رسید و رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)