پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید تا کنون شکایتی از سوی اسپانسر به این باشگاه ابلاغ نشده است.

خواجه‌وند در مورد شکایت شرکت صدرا سیستم از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تا کنون هیچ چیزی مبنی بر شکایت این شرکت به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.

او در مورد مطالب مطرح شده درباره این طرح شکایت نیز گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم این شرکت متعلق به باشگاه پرسپولیس است و چطور می‌شود شرکتی که متعلق به خود باشگاه است علیه خودمان شکایت کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کلیه مراحل انجام شده در روند تعیین و فعالیت اسپانسر در چارچوب قانون انجام شده، ‌تصریح کرد: بر اساس آنچه که می‌دانم چیزی حدود 70 درصد سهام این شرکت متعلق به باشگاه پرسپولیس است.

خواجه‌وند تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در آرامش به سر می‌برد و هرکسی بخواهد اختلالی در روند این باشگاه ایجاد کند خیانت کرده است.

 

وی در پاسخ سؤالی که چرا باشگاه برخی نامه‌ها مانند شکایت صدراسیستم را تحویل نگرفته گفت: مگر می‌توانند نامه‌ای را که از مراجع قضایی می‌آید را تحویل نگیرم، من که در باشگاه نیستم که نامه را بخواهم بگیرم، اما مطمئن باشید تمام نامه‌هایی را که به نام باشگاه پرسپولیس هست تحویل گرفته خواهد شد چون کسی از داخل نامه خبری ندارد، به نظرم بحث این موضوعات صحیح نیست.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شکایت شرکت صدراسیستم را قبول دارید یا خیر، گفت: ما نامه‌نگاری‌های زیادی با هم داشتیم، حالا باید این شکایت به دست ما برسد و بعد درباره آن اظهارنظر کنیم. مطمئن باشید کارهای ما قانونی انجام شده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)