پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه راه‌آهن تأکید کرد که این باشگاه به هیچ‌وجه از شکایت علیه کسانی که درباره این باشگاه مصاحبه کرده‌اند چشم پوشی نخواهد کرد.

رضا شاه منصوری  در خصوص شکایت باشگاه راه‌‌آهن از علی دایی عنوان کرد: شکایت باشگاه راه‌آهن فقط از شخص دایی نیست و بحث‌هایی مطرح شده که ما برای دفاع از حیثیت باشگاه قصد داریم این مسائل را پیگیری کنیم.

وی افزود: برخی‌ها مسائلی را به راه انداخته‌اند که دوستانی از سمت باشگاه پرسپولیس و شخص حمیدرضا سیاسی باشگاه راه‌آهن را خریداری کرده و مشغول به کار شده است، در حالی که این مسائل به هیچ‌وجه درست نیست. ما قصد داریم با انتشار بیانیه‌ای موضع رسمی‌مان را در این خصوص اعلام و مسائل را پیگیری کنیم.

معاون حقوقی باشگاه راه‌آهن با بیان اینکه این باشگاه از زمان دستگیری مالک قبلی با مشکلات زیادی روبرو شد، اظهار داشت: پس از مشکلاتی که برای باشگاه راه آهن به وجود آمد و اساساً این مشکلات مالی بود، مدیریت وقت و دادستانی تلاش زیادی کردند که تیم در لیگ برتر بماند و امروز به جایی رسیده‌ایم که استیلی برای خرید باشگاه راه‌آهن پیشقدم شده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که برخی می‌گویند این حمایت از سوی سیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گرفته‌، در حالی که اینطور نیست. با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در فوتبال بازدهی مالی ندارد، مطمئناً سیاسی برای هزینه کردن در باشگاه راه‌آهن پیشقدم نمی‌شود.

شاه منصوری یادآور شد: قصد داریم از مشکلات خارج شویم و نمی‌خواهیم حاشیه اطراف باشگاه راه‌آهن را بگیرد. از همین‌رو این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و صحبت‌هایی که مطرح شده با موضوع نشر اکاذیب قابل پیگیری است. دوستانی که مصاحبه می‌کنند باید بر اساس مستندات و دلایل صحبت کنند.

وی افزود: مطمئناً صحبت‌هایی که انجام شده را پیگیری خواهیم کرد و کسانی که بدون مستندات علیه باشگاه راه‌آهن صحبت کرده‌اند منتظر شکایت باشگاه راه‌آهن در مراجع قضایی و کمیته انضباطی باشند.

معاون حقوقی باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که این باشگاه اکنون شکایتی از دایی دارد یا نه، گفت: از تمام افرادی که علیه باشگاه راه‌آهن مصاحبه و برخی افراد غیر مرتبط را به باشگاه ما منتسب کنند، شکایت خواهیم کرد. کمیته رسانه‌ای ما مشغول جمع‌آوری مطالب و اکاذیبی است که مطرح شده و به هیچ وجه از شکایت علیه کسی چشم پوشی نمی‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)