پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:یحیی گل محمدی و هادی نوروزی در جلسه کمیته انضباطی حضور خواهند یافت.

محمود سالارکیا درباره بخشیده شدن هادی نوروزی اظهار داشت:نوروزی هنوز بخشیده نشده است.درست است او در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافته اما طبق برنامه باید روز شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

وی افزود:نوروزی ساعت 15 روز شنبه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهد یافت.علاوه بر این،از خود یحیی گل محمدی هم خواسته ایم در این نشست شرکت کند تا خودش به عنوان بهترین فرد درباره اتفاقات رخ داده توضیح بدهد.

 

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالیم مشکل نوروزی با گل‌محمدی حل شد اما کمیته انضباطی وظیفه قانونی خود را در قبال وی با قدرت انجام می‌دهد.

محمود سالار‌کیا اظهار داشت: از اینکه کدورت‌ها و مسائل حاشیه‌ای بین هادی نوروزی و یحیی گل‌محمدی حل شد در آستانه بازی‌های حساس پرسپولیس خیلی خوشحالیم اما این موضوع باعث نمی‌شود تا ما از رای خود صرف‌نظر کنیم. کمیته انضباطی وظیفه قانونی خود را در قبال آقای نوروزی که تخلف کرده آن هم برای دومین بار عمل خواهد کرد.

وی افزود: ما توقع داریم که بدانیم ایشان چرا به کمیته انضباطی معرفی شده و دلیل اصلی معترض بودنش چیست. موضوعی که رسانه‌ای می‌شود و بازیکنی به خود اجازه اعتراض به کادر فنی را می‌دهد باعث تنش و مسائل ناخوشایند و حتی تیم را متزلزل می‌کند که این موضوع را هواداران هرگز نمی‌پسندند.

سالار‌کیا تاکید کرد: اگر مشکل درونی است هرگز نباید به بیرون درز پیدا کند اما حالا که این موضوع رسانه‌ای شده و همه می‌دانند که چه اتفاقی افتاده پس ما بر طبق نظر اولین جلسه کمیته انضباطی فردا بعد از ظهر در خصوص هادی نوروزی تصمیمات لازم را خواهیم گرفت. البته باز هم می‌گوییم خوشحالیم که مشکلات بین گل محمدی و نوروزی حل شد اما این باعث نمی‌شود ما از جلسه خود صرف‌نظر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)