پرسپولیس نیوز :  معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس گفت: بحث هواداران در باشگاه پرسپولیس دیگر تنها به تماشاگران محدود نمی‌شود.

در قالب فعالیت‌های کانون هواداران اقدامات گوناگونی برای ایجاد تحولات ساختاری و فرهنگی صورت گرفته است و هدف ارایه یک مجموعه نمونه و الگو است.

دکتر اسماعیلی که در ارتباط با انتخاب کانون هواداران پرسپولیس به عنوان برترین کانون هواداری صحبت می‌کرد گفت: اقدامات در این مدت متنوع بود. در قدم اول تلاش کردیم مجموعه‌ای ساختارمدار را در کانون هواداران ایجاد کنیم و در پی آن کمیته‌های تخصصی مثل کمیته بانوان و کمیته هنرمندان تشکیل شد.

وی افزود: از برنامه‌های کانون در زیر مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی، ایجاد و طراحی شبکه‌های اجتماعی بود. تولید محصولات فرهنگی و کار روی هر دو طیف هواداران تماشاگر و هوادارانی که به ورزشگاه نمی‌آیند و کاملاً مورد کم توجهی قرار گرفته‌اند، در دستور کار معاونت و کانون بود. ارایه منشور اخلاقی هواداران و ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای مشوقین و برپایی جلسات توجیهی را می‌توان از دیگر اقدامات خواند که در این مدت به انجام رسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس ادامه داد: از اینکه، تلاش‌های مذکور دیده شده است، خوشحالیم ولی زمانی خوشحال‌تر خواهیم بود که شاهد حضور جدی طیف گسترده‌ای از نهادهای مسوول و مرتبط در حوزه فرهنگ و مسایل اجتماعی بویژه در بخش فوتبال باشیم. چون حتی یک  تغییر کوچک فرهنگی نیازمند تلاشی مستمر و همه جانبه است و تحول در این بخش به عزم ملی نیاز دارد. به هر حال تلاش ما در این بخش، آن بوده است که تا حد امکان مجموعه‌ای نمونه و الگو ارایه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)