مرجع خبری پرسپولیس : مقایسه فنی استقلال و پرسپولیس در حال حاضر، یکی از اشتباهات محرز منتفدانی است که این روزها بدشان نمی آید نتایج پرسپولیس را با صدرنشینی استقلال مقایسه کنند.

 

پرسپولیس این روزها از هیچ دریچه ای قابل قیاس با تیم های دیگر نیست چرا که نه پروسه انتخاب سرمربی، نه شرایط حمید استیلی و نه سکوهای متشنج و ناآرام و بازیکنان پرسپولیس با اندر احوالات تیم های دیگر مقایسه شدنی نیست.

پرسپولیس را باید با خود پرسپولیس و شرایط حاکم بر این تیم سنجید. شاید شما بگویید استقلال هم تیمی ستاره محور است و می توان نقش کریمی در پرسپولیس را برای جباری آبی ها تعریف کرد.

 

در استقلال مجیدی و جباری نفرات تاثیرگذاری هستند اما برای تبدیل شدن به ستاره عواملی وجود دارند که آن ها را برای رسیدن به موفقیت ساپورت می کنند. جباری بازیسازی درجه یک است که فوتبال را به ساده ترین شکل ممکن بازی می کند بطوریکه اگر جباری نباشد بازی مجیدی هم به چشم نخواهد آمد. در پست هافبک دفاعی آندرانیک تیموریان در حال مبارزه است و با اشتها در جنگ های میانه میدان شرکت می کند تا فضا برای جباری فراهم شود.

 

بنابراین جنس آبی ها جور است اما در پرسپولیس علی کریمی باید به تنهایی بار فنی تیم را به دوش بکشد. در بازی با تراکتورسازی این کریمی بود که در بدترین شرایط پاس می داد و سعی می کرد لقمه های حاضر و آماده را تحویل همبازیانش دهد. علی کریمی را در همه جای زمین دیدیم.

 

در واقع پرسپولیس این روزها نیازی به مربی ندارد چون هیچکس در مجموعه باشگاه خلاق تر و مستعدتر از کریمی نیست. او باید به همه جای زمین سرک بکشد تا راهی برای عبور از خط دفاع پیدا کند. اما کریمی در کنار خود چه کسانی را می بیند؟

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)