مرجع خبری پرسپولیس : هافبك جديد تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: به خاطر هواداران پرسپوليس تصميم گرفتم به استقلال نروم.

 

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی امارات پس از امضای قرارداد با استیل آذین در خصوص عدم توافق با مسئولان پرسپولیس و دلایل انتخاب استیل آذین به سوالات پاسخ داد.

 

*با ثبت قرارداد در هيات فوتبال خيال خودت را راحت كردي؟

بله، پس از كش و قوس هايي كه در اين چند روز داشتم راحت شدم.

*قرار بود پرسپوليسي شوي اما سر از استيل آذين در آوردي؟

من هم دوست داشتم به اين تيم بروم اما اين اتفاق نيفتاد. اكنون با استيل آذين قرارداد بستم و از امروز هم در تمرين اين تيم شركت مي كنم. وقتي با تيمي قرارداد امضا مي كنم با تمام وجود بازي مي كنم. اميدوارم بتوانم روزهاي خوبي داشته باشم.

 

 

 

*اما هواداران اين تيم دوست دارند بدانند چرا معدنچي به تيم سابقش برنگشت؟

من فقط براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي كنم و اگر سئوالي درباره استيل آذين داريد بپرسيد. اكنون بازيكن اين تيم هستم و نبايد به تيم هاي ديگر فكر كنم.

 



*چرا نشد كه به پرسپوليس بروي؟

دوست ندارم درباره اين موضوع صحبت كنم.

 

 

*هنوز 24 ساعت نشده كه بازيكن استيل‌آذين شدي پس هنوز هم يك پرسپوليس به شمار مي روي.

من نگفتم پرسپوليسي نيستم اما هنوز اثر انگشتي كه براي استيل آذين زده ام روي دستم باقي مانده است. فكر مي كنم حرفي از پرسپوليس نزنم بهتر است.

*استيل آذين را براي اين انتخاب كردي كه پرسپوليسي هاي زيادي در اين تيم هستند.

يكي از دلايلش همين بود. بهتر از اين بود كه به استقلال بروم.

*پيشنهاد استقلال چقدر جدي بود؟

صحبت هايي با من شد تا با اين تيم همكاري كنم اما به خاطر مسائل حاشيه اي كه به وجود مي آمد نتوانستم قبول كنم. البته هنوز نتوانستم با مسئولان استقلال صحبت كنم تا از آنها بابت پيشنهادشان تشكر كنم. من دوسال در پرسپوليس بازي كردم و هواداران اين تيم را دوست دارم و به احترام آنها به استقلال جواب رد دادم. بازيكني نبودم كه در حاشيه باشم و به مسئولان اين تيم گفتم اگر به اين تيم بيايم كشش مسائل حاشيه اي را ندارم. مي خواستم پولي كه از اين باشگاه بگيرم به همان اندازه كارآيي داشته باشم و اگر به اين تيم مي رفتم پولم حلال نمي شد بنابراين اين مسئله دوستانه حل شد. از انتخاب استيل آذين راضي هستم و به دليل مدير دلسوزي كه دارد با دل و جان براي اين تيم بازي خواهم كرد.

*رقابت در اين پستي كه هستي در استيل آذين سخت است.

من به اين مسئله فكر نمي كنم. به اين فكر مي كنم كه بتوانم براي اين تيم مفيد باشم.

*ارنج كردن تيم استيل آذين هم سخت شده است.

با امكاناتي كه در باشگاه استيل آذين ديدم شرايط را براي موفقيت هموار ديدم اما چون خودمان توقع را بالا برديم كار سختي داريم. شايد اين تيم بازيكنان اسمي زياد جذب كرده اما رقابت به اين راحتي نيست.همه اكنون منتظرند تا ببينيد استيل آذين چكار مي كند و اين مسئوليت را بيشتر مي كند.

*چرا از فوتبال امارات دل بريدي؟

واقعيت اين است كه پيشنهادي از تيم هاي اماراتي نداشتم. البته پيشنهاد الشارجه بود اما دليل اينكه تا حدودي طول كشيد تا تصميم گيري كنم اين بود كه قانون ليگ امارات براي جذب بازيكنان آسيايي تغيير كرد و آنها ديگر بازيكن آسيايي نمي گيرند و بدين ترتيب ليگ امارات براي ما تمام شد اما به صراحت و صداقت مي گريم اگر از ليگ امارات پيشنهاد داشتم به ايران بر نمي گشتم. فكر مي كنم اگر آدم در صحبت هايش صداقت داشته باشد بهتر است.

*چرا نمي خواستي به ليگ ايران برگردي؟

چون در امارات هم به لحاظ مالي بهتر بود و هم آرامش داشتم. ليگ اين كشور هم سطح خوبي داشت. در 3 سالي كه در اين ليگ بازي كردم فوتبالم پسرفتي نداشت. اين ليگ با مربيان بزرگ خارجي در سطح خوبي قرار دارد.

*اگر پسرفت نداشتي پيشرفتي هم نداشتي. اگر پيشرفت داشتي امروز بايد در اروپا بودي نه ايران، درست نيست؟

رفتن به تيم هاي اروپايي مثل غذا خوردن در يك رستوران نيست. بايد شرايط خوبي داشت تا به اروپا رفت. بازي هاي ملي مهم است و اينكه تيم ملي در شرايط خوبي باشد. وقتي تيم ملي به جام جهاني نرفته، رفتن بازيكنان ايراني به اروپا به اين راحتي نخواهد بود. ضمن اينكه من اگر پيشنهادي از اروپا هم داشته باشم نمي روم چون دوست ندارم و تا كنون هم پيشنهادي از تيم هاي اروپايي نداشتم.

*با ديدن بازي هاي جام جهاني جاي ايران را خالي مي بيني يا نه؟

جاي ايران هميشه خالي است اما يكسري اتفاقات افتاد و ما نتوانستيم به جام جهاني برويم. بايد تلاش كنيم در جام ملت هاي آسيا قدرت خودمان را پيدا كنيم. بايد اين جرات را در خود تقويت كنيم. نبايد در باد سال هاي گذشته بخوابيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)