پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: گل محمدی من را خیلی اذیت کرد و در بازی فردا انگیزه بسیار زیادی دارم.

مهرزاد معدنچی درباره شرایط فجرسپاسی اظهار داشت: خداراشکر وضعیت خوبی داریم.فجر یکی از تیم هایی بود که خیلی زود تمریناتش را آغاز کرد و از این حیث جلوتر از سایر تیم ها هستیم. تمرینات بدنسازی خیلی خوبی را انجام دادیم و بازی های تدارکاتی بسیار خوبی نیز در دستور کارمان قرار گرفت. همه چیز خوب است و برای رسیدن به پیروزی در اولین دیدار تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: می گویند کوه به کوه نمی رسد اما آدم به آدم می رسد. من خودم هم فکر نمی کردم اینقدر زود به یحیی گل محمدی برسم. برایم بسیار جالب بود که در هفته اول باید مقابل نفت تهران بازی کنیم. من در نیم فصل دوم فصل گذشته بدترین روزهای زندگی ام را گذراندم. من همیشه گفته ام مربی می تواند بازیکن را به میدان نفرستد اما حق ندارد با شخصیتش بازی کند و بی احترامی کند. گذشته ها گذشته است اما روزهای خوبی با پرسپولیس نداشتم. من نیم فصل نباید در پرسپولیس می ماندم اما ماندم و چوب این اشتباهم را خوردم.

هافبک کنونی فجرسپاسی با اشاره به بازی فردا تاکید کرد: گل محمدی من را خیلی اذیت کرد و در بازی فردا انگیزه بسیار زیادی دارم. من و یحیی در جام جهانی با هم همبازی بودیم اما نمی دانم او را چه شده است. او وقتی به سرمربیگری پرسپولیس رسید خودش هم باورش نمی شد به این جایگاه برسد. به هر حال من شک ندارم مقابل نفت تهران گلزنی می کنم و جواب بی حرمتی های این آقا را در زمین می دهم. ظلمی که او به من کرد را جبران می کنم اما در زمین مسابقه.

مهدنچی در پایان افزود: دنبال انتقام گرفتن نیستم اما باید توانایی هایم را نشان دهم. امسال تیم فجر تیم بسیار خوبی است و می خواهیم در پایان فصل در بین 5 تیم ابتدایی جدول رده بندی قرار بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)