مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی هم مانند هر پرسپولیسی دیگری ازنتایج ضعیف تیم محبوبش تا اینجای لیگ ناراحت است. او معتقد است که بازیکنان اگر به جای مصاحبه و مسائل حاشیه ای دیگر به فکر بازی کردن باشند،تیم می تواند نتیجه بگیرد.

 

*وضعیتت باالشعب چطور شد؟

– باالشعب درگذشته خاطرات خوبی داشتم باتوجه به پیشنهاد مالی خوب این تیم تصمیم گرفتم به الشعب ملحق شوم. البته من سعی بسیاری داشتم دراین فصل در یکی از تیمهای ایرانی بازی کنم اما نباید به دلایلی این امر محق نشد، ولیکن قول می دهم فصل آینده باقدرت به ایران برگردم.

 

*چه زمانی به امارات می روی؟

– ظرف یکی دو روزآینده برای ثبت قراردادم به امارات سفرمی کنم.

 

*بازیهای لیگ برتر رادنبال می کنی؟

– بله و ازاینکه تیم محبوبم یعنی پرسپولیس تااین لحظه فقط یک امتیاز کسب کرده ناراحتم.

 

*اتفاقا سوال ما در خصوص پرسپولیس وحواشی اطراف این تیم است؟

– ببینید پرسپولیس ازبازیکنان خوبی بهره می برد اما متأسفانه صبر تماشاگران این تیم کم است، قطعا همین فشارازسوی هواداران برای پرسپولیس جواب منفی دارد وکمک حال پرسپولیس نمی شود.

 

*هواداران ازهمان دقیقه ای که گل خوردند علیه استیلی وکاشانی شعاردادند؟

– بله، متأسفانه این اتفاق نباید می افتاد، توقع ازتماشاگران پرسپولیس بسیار زیاد است همانطور که گفتم این تیم ازبازیکنان خوبی بهره می برد امااین کارتماشاگران باعث شد تاآنها بااسترس بازی کنند، باید به استیلی فرصت داد. الان خیلی زود است که بخواهیم درمورد اونظر بدهیم. 3هفته برای ارزیابی عملکرد استیلی بسیارکم است، باید بعداز5 یا 6 هفته درمورد اونظر بدهیم.

 

*اما باید به هواداران هم حق داد؟

– بله اما تماشاگران هم تاحدودی حق دارند آنها فقط خواهان دیدن پیروزی تیمشان هستند امیدوارم هواداران صبور باشند، پرسپولیس انشالله بتواند دریکی ،دو بازی آینده امتیاز بگیرد. حرف من این است که تعدادی ازاین بازیکنان ماشاءالله فقط ادعای ملی پوش شدن رادارند و سودای اینکه چه کسی باید درتیم کاپیتان باشد را در سر می پرورانند. آنها به جای این افکار باید به استیلی وکاشانی کمک کنند. بازیکن باید به جای تفکرکاپیتانی وتعویض فقط حواسش معطوف موفقیت تیمش باشد.

 

*برای حل این معضل چکار بایدکرد؟

– دروهله اول بازیکنان باید کمتر مصاحبه کنند.

 

*سمت چپ پرسپولیس هم که واقعا نامرئی است و با این همه بازیکن دراین پست بازهم چپ پرسپولیس می لنگد؟

– دراین بازی آخر مقابل شهرداری متوجه شدم که حسین بادامکی درجناح چپ قرارگرفته، بادامکی بازیکنی است که بیشتر درمیانۀ زمین کارمی کند و او باید در پست تخصصی خودش کارکند.

 

*ازاینکه درپرسپولیس نیستی حسرت نمی خوری؟

– من واقعا دوست داشتم امسال با پرسپولیس همکاری کنم ،حتی تاآخرین دقیقه هم منتظر تماس مسئولین این تیم بودم اما استیلی دیگر مرا نخواست البته استیلی انسان بسیار باشخصیتی است و بازیکنان او را خیلی دوست دارند اما متأسفانه من به درد پازل تاکتیکی او نمی خورم که مرا نخواست.

 

*بااین تفاسیر فکرمی کنی پرسپولیس بتواند از جایش بلند شود؟

– صددرصد، پرسپولیس اگر اولین پیروزی را کسب کند استرس بازیکنان ازبین می رود اینکه اگر تیمی بازیها را خوب شروع نکند مهم نیست بلکه مهم این است که لیگ را با خیر و خوشی و موفقیت تمام کنند اما من مطمئنم پرسپولیس بایک برد به شرایط خوب برمی گردد. البته من 50،60 درصد بازیکنان را ازلحاظ اخلاقی می شناسم اگرآنها پایۀ تیم را روی دوستی ومحبت بگذارند و به جای مصاحبه فقط به فکر موفقیت پرسپولیس باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)