مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته استیل آذین، امسال جایی در تیم های لیگ برتری نخواهد داشت. او باید دوباره به کشورهای حاشیه خلیج فارس برود یا حضور در لیگ یک را انتخاب کند.

 

قطعا این موضوع برای بازیکنی مثل معدنچی سخت خواهد بود. هافبک سابق پرسپولیس به عنوان یک بازیکن حرفه ای سعی می کند توپ را به زمین دیگران بیندازد و …

* چه شد که مهرزاد معدنچی بدون تیم ماند؟

 

_ در فصل نقل و انتقالات یک سری پیشنهاد جدی داشتم اما در نهایت با هیچ تیمی به توافق نرسیدم.

 

* به نظر می رسد دوست داشتی در پرسپولیس بازی کنی؟

_ من در روزنامه ها و از طریق اطرافیان شنیدم در لیست استیلی هستم، البته ناگفته نماند خودم هم دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم و از آنجا که سپاهان هم من را می خواست، وقتی متوجه شدند اولویت من پرسپولیس است گزینه دیگرشان را جذب کردند.

 

* چرا پیشنهاد فجرسپاسی را رد کردید؟

_ فجر تیمی بود که فوتبالم را از آنجا شروع کردم و باید بگویم ارتباط خیلی خوبی هم با فجری ها دارم اما یکسری اتفاقات غیر منتظره باعث شد به این تیم نروم.

 

* چه اتفاقاتی؟

_ وقتی می خواستم به امارات بروم به فجری ها گفتم از عجمان پیشنهاد دارم، حتی قبل از رفتن با آن ها قول و قرار گذاشتم که اگر کارم در امارات درست نشد به فجر سپاسی بروم اما معلوم نیست چه اتفاقی افتاد و یک بنده خدا که نمی خواهم اسمش را ببرم زیراب مرا زد و نگذاشت به عجمان بروم و بعد از آن وقتی به شیراز آمدم متوجه شدم سهمیه آن ها با مهرداد کریمیان پر شده و دیگر نمی توانم به این تیم بروم.

 

* قبول داری مشاوران خوبی نداشتی؟

_ مشکل از مشاوران من نبود، خودم یکسری اشتباهات کردم و حالا باید بیرون بمانم.

 

* برخی روزنامه ها از دلخوری شما از حمید استیلی نوشته اند…

_ خبرنگاران زیادی در این ارتباط با من تماس داشتند اما من به استیلی حق می دهم بازیکنی را جذب کند که با سیستم تیمش همخوانی داشته باشد، بنابراین از او ناراحت نیستم. من یک پرسپولیسی متعصب هستم و برای این تیم و حمید استیلی آرزوی موفقیت می کنم.

 

* فکر نمی کنی علت پرسپولیسی نشدنت مصاحبه ای بود که علیه حمید استیلی انجام دادی؟

_ آن مصاحبه شیطنت یک خبرنگار بود و من چند روز بعد مصاحبه را تکذیب کردم. من پرسپولیس را دوست دارم و حاضرم برای تشویق این تیم مثل یک هوادار به استادیوم بروم. بنابراین دلیلی ندارد حالا که پرسپولیس مرا نخواست علیه این تیم موضع بگیرم.

 

* نظرت در مورد حضور کاظمیان در پرسپولیس چیست؟

_ جواد بازیکنی است که سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و خوشحالم دوباره به تیم محبوبش برگشت.

 

* و هم پستی های خودت در پرسپولیس؟

_ چپ پاهای پرسپولیس همه از بهترین های ایران محسوب می شوند، مطمئن باشید فشنگچی در سال دوم حضورش در پرسپولیس بهتر از سال اول بازی خواهد کرد. منصوری هم بازیکن خوبی است.

 

* چه شد که به راه آهن نرفتید؟ با علی دایی مشکلی دارید؟

_ مدیر برنامه هایم با انصاری فرد صحبت کرد، ایشان من را می خواست اما دایی به من اعتقاد نداشت. با این وجود هیچوقت با دایی مشکلی نداشتم.

 

* الان بازیکن آزاد هستی؟

_ در تماسی که با عزیزمحمدی داشتم ایشان گفت بازیکن آزاد هستم و اگر تیمی سهمیه خالی داشته باشد مثل پرسپولیس، صبا و نفت در نیم فصل می توانم جذب آن ها شوم.

 

* از علی کریمی انتظار نداشتی سفارش تو را به استیلی بکند؟

_ نه با این قضیه موافق نیستم. بعد از مشکلاتی که کریمی با استیل آذین داشت خودش را از این مسائل کنار کشید و دیگر در مسائل تیمش دخالت نمی کند.

 

* بعد از صحبت های عزیزمحمدی هنوز امیدواری پرسپولیسی شوی؟

_ اگر نیم فصل هم پرسپولیسی نشوم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم این تیم با کادرفنی و مدیریت خوب در آسیا و لیگ ایران قهرمان شود. در حال حاضر هم خودم به صورت انفرادی تمرین می کنم.

 

* ممکن است مهرزاد معدنچی را در لیگ یک ببینیم؟

_ به هیچ عنوان، اصلا به لیگ یک فکر نمی کنم و منتظر می مانم تا تکلیفم در یک تیم لیگ برتری مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)