مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته استیل آذین با وجود نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات لیگ جدید هنوز تیم آینده خود را معرفی نکرده است.

 

مهرزاد معدنچی در خصوص آخرین وضعیت خود برای لیگ یازدهم، گفت: من آدم صبوری هستم و می خواهم با بررسی همه شرایط بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی ام بگیرم. در حال حاضر از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و می خواهم با دقت تیم آینده ام را انتخاب کنم.

معدنچی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولین باشگاه پرسپولیس هم پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس ندارم و از این اتفاق ناراحت نیستم. پرسپولیس متعلق به من نیست و تیم 30 میلیون هوادار است به همین خاطر برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

 

 

معدنچی در خصوص برخورد باشگاه پرسپولیس با بازیکنان قدیمی این تیم ادامه داد: خیلی ها به پرسپولیس می آیند و از این تیم می روند ولی در نهایت موفقیت پرسپولیس ماندگار است به همین دلیل اگر در پرسپولیس باشم یا نباشم برای این تیم در همه عرصه ها آرزوی موفقیت می کنم و هروقت بتوانم مثل یک هوادار به ورزشگاه آزادی می روم و تیم محبوبم را تشویق می کنم.

 

معدنچی با اشاره به پیروزی کمرنگ تیم ملی مقابل ماداگاسکار در ورزشگاه آزادی، گفت: در بازی تدارکاتی نتیجه مهم نیست. قطعا تیم ملی با برگزاری چند بازی و هماهنگی بیشتر به شرایط مطلوب خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)