پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی پروین همیشه به من لطف داشته و من هر موقع او را ببینم، می‌بوسمش.

مهرزاد معدنچی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم، سپاهان واقعاً تیم محکم و خوبی دارد و سال‌ها توانسته در فوتبال ایران نتیجه بگیرد اما پرسپولیس باید در این دیدار به برتری دست یابد. برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم.

وی ادامه داد:‌ باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم به برتری دست یابیم و کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم تا هواداران پرشور خود را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم حضورش در لیست 18 نفره سرخ‌پوشان یادآور شد: همیشه به نظر سرمربی احترام می‌گذارم، من در نیم‌فصل دوم و خیلی بازی‌ها حضور نداشتم اما صحبتی نکردم. اعتقاد دارم که بازیکن باید در زمین خودش را نشان دهد. امیدوارم این دیدار که با خداحافظی مهدوی‌کیا همراه است بازی خوبی شود.

معدنچی در مورد اینکه نسبت به گذشته افت داشته، افزود: من آدم انتقادپذیری هستم، مصدومیت بدی در لیگ امارات داشتم و پس از آن نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. اما شرایط و انگیزه خوبی دارم و سال آینده مطمئن باشید در هر تیمی که در لیگ برتر بازی کنم عملکرد خوبی خواهم داشت.

وی درباره صحبت‌های علی پروین در برنامه 90 که انتقادهایی علیه او انجام داده بود، تصریح کرد: پروین همواره به من لطف داشته و هر موقع او را ببینم می‌بوسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)