مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده دروازه بان پرسپوليس با قاطعيت خاصى از پيروزى تيمش در دربى تهران مقابل استقلال صحبت مى كند. او مدعى شد پرسپوليس در دربى استقلال را شكست مى دهد تا تمام ناكامى هاى اخير را جبران كند. با ما همراه باشيد:
• در جريان بركنارى كرانچار بوديد؟
– ما هم از طريق مطبوعات و تلويزيون شنيديم و در جريان نبوديم. روز شنبه هم بدون حضور ايشان تمرين كرديم اما به نظر مى رسد مشكل خاصى نباشد و ايشان كارش را در پرسپوليس ادامه دهد
.
•مى گويند در پرسپوليس رفاقت و همدلى وجود ندارد. اين قضيه را تأييد مى كنى؟
– به هر حال ما يك سرى مشكلات داريم و همين مسائل هم به تيم ضربه زده است. كرانچار هم چون ايرانى نيست نمى تواند زياد اين مسائل را رفع و رجوع كند. به نظر من انصارى فرد به عنوان مدير عامل و كريم باقرى به عنوان كاپيتان و بزرگتر تيم بايد وسط كار را بگيرند و اين مسائل تمام شود تا تيم يك دل و يكدست در مسابقات شركت كند.
• با اين شرايط در دربى تهران چه كار خواهيد كرد؟
– ما نگرانى براى دربى نداريم. مطمئن باشيد در اين بازى خيلى محكم كار مى كنيم و استقلال را شكست مى دهيم.

• خيلى قاطع در اين رابطه صحبت مى كنى.
– دليلى ندارد كه با ترس صحبت كنم. ما استقلال را در دربى شكست مى دهيم تا به تمام ناكامى هاى اخير پايان بدهيم. براى خروج از وضعيت فعلى، تنها يك راه داريم و آن هم شكست استقلال است و مطمئن باشيد اين كار را مى كنيم تا شرايط پرسپوليس به حالت نرمال برگردد.
• فكر مى كنى توانايى شكست دادن استقلال را داريد؟
– چرا نداريم؟ شما در مورد پرسپوليس صحبت مى كنيد نه يك تيم محلى، ما با تمام توان و قدرت در اين بازى شركت مى كنيم تا با شكست استقلال هم بزرگى پرسپوليس را ثابت كنيم و هم از بحران خارج شويم.

• پس قبول دارى كه شرايط پرسپوليس بحرانى است؟
– نه، منظورم اتفاقات چند روز اخير است. اين مسائل براى تيمى مثل پرسپوليس اصلاً خوب نيست و مطمئن باشيد با شكست استقلال تمام اين حاشيه ها تمام مى شود.
• آمادگى حضور در اين ديدار حساس را دارى؟
– بله، كاملاً آماده ام و هيچ مشكلى ندارم و اگر قرار باشد كادر فنى از من در اين بازى استفاده كند، با تمام وجود تلاش مى كنم تا دروازه پرسپوليس را بسته نگه دارم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)