مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس باز هم در ورزشگاه آزادى متوقف شد. سرخپوشان پايتخت  مقابل را ه آهن به تساوى ۲ بر ۲ رسيدند تا هواداران اين تيم ناراضى تر از قبل شوند. بعد از اين بازى خيلى ها ميثاق معمارزاده را عامل اصلى باخت پرسپوليس مى دانستند. همين موضوع بهانه اى شد تا با ميثاق معمارزاده گفت وگويى انجام دهيم كه ماحصل اين گفت وگو را در ادامه مى خوانيد:
• از بازى با راه آهن بگو!
– بازى خوبى برايمان نبود. تازه اگر مى باختيم شرايطمان خيلى بدتر مى شد. خدا را شكر كه در دقايق پايانى گل تساوى را زديم و از شكست رهايى يافتيم.

• خيلى ها معتقدند روى گل اول راه آهن مقصر اصلى بودى. اين موضوع را قبول دارى؟
– من سرباز پرسپوليس هستم و از جان و دل براى اين تيم تلاش مى كنم. اشتباه فردى هم جزئى از بازى است. هر بازيكنى حتى بزرگ ترين بازيكنان دنيا هم اشتباه مى كنند و من نيز از اين قاعده مستثنى نيستم. شايد درست بگويند و من مقصر اصلى روى آن گل باشم اما برخورد هواداران درست نيست. كرانچار در حال حاضر سرمربى پرسپوليس است و وقتى او مرا به ساير گلرها ترجيح مى دهد نبايد روى حرفش حرف زد. در ديدارهاى اخير از بعضى هواداران دلخور شدم. آنها رفتارى كردند كه شايسته شان نبود.

• اما آنها حق دارند كه از اشتباهات تو يا هر بازيكن ديگرى انتقاد كنند!
– صددرصد اما انتقاد داريم تا انتقاد. اينكه با چند اشتباه شروع به توهين به يك نفر كنند، درست نيست. به نظر من اين دسته هوادار نيستند!
• در خصوص صحنه پنالتى صحبت كن. به تصميم داور اعتراض داشتى؟

– آن صحنه به هيچ وجه پنالتى نبود و تنها ليز بودن زمين باعث شد كه مهاجم تيم حريف از اين وضعيت سوءاستفاده كند و خودش را به من بزند. او با زيركى از تيم ما پنالتى گرفت و پس از آن گل شرايط به گونه اى شد كه پرسپوليس متأسفانه تنها به يك امتياز بسنده كرد.
• در اين شرايط گفته مى شود حقيقى بايد جايگزين تو در دروازه پرسپوليس شود در اين مورد چه نظرى دارى؟
– نمى دانم چه بگويم هر كس نظرى دارد و بايد به نظرات اشخاص احترام گذاشت. به هرحال كرانچار در پرسپوليس حرف آخر را مى زند و او بايد در اين خصوص تصميم بگيرد. اگر او بخواهد نيمكت نشين مى شوم و براى موفقيت پرسپوليس دعا مى كنم.
• با حقيقى مشكلى ندارى؟
– خير. عليرضا دوست خوب من است. ما با هم رقابت مى كنيم و با نظر مربيان براى پرسپوليس بازى مى كنيم و هدف هر دوى ما موفقيت پرسپوليس است.
• شنيديم در جريان بازى با راه آهن براى زنيدپور كرَُى خوانده اى؟
– اين مسائل حقيقت ندارد. من براى زنيدپور كرى نخواندم. فقط به شوخى به او گفتم نمى گذارم گل بزنى، اين كه كرُى خوانى نيست.
• حرف آخر.
– از هواداران مى خواهم در ورزشگاه به شخصيت بازيكنان و مربيان توهين نكنند چرا كه راه هاى بهترى هم براى نشان دادن اعتراض وجود دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)