مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده با رفع مصدومیت مچ پا می‌تواند تیمش را در بازی فردا مقابل تراکتورسازی همراهی کند. این دروازه‌بان ملی‌پوش به سوالات اینگونه پاسخ داد :

*آخرین وضعیت جسمانی‌ات چطور است؟

– مصدومیت مچ پایم بهتر شده و برای همراهی تیم در بازی مقابل تراکتورسازی هیچ مشکلی ندارم.

*مثل اینکه اصلا دوست نداری جایت را به رقیب بدهی؟

– مشکلی ندارم که بخواهم به خاطرش بیرون بنشینم. در بازی با سایپا هم چون درد مچ پایم زیاد بود خواستم تعریفمم کنند اما الان دردم کمتر شده و حتما بازی می‌کنم.

*فکر نمی‌کنی باعجله کردن به خودت ضربه بزنی و مصدومیتت تشدید شود؟

– اگر دردم شدید بود حتما استراحت می‌کردم اما با یک مصدومیت جزئی صلاح نیست شانه خالی کنم.

*بازی با تراکتورسازی را چطور می‌بینی؟

– خوشبختانه 3 امتیاز بازی با سایپا روحیه بازیکنان را افزایش داده و همگی برای ادامه روند پیروزی‌هایمان از هر نظر آماده‌ایم. تراکتور هم تیم خوبی است که فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته و مقابل این تیم باید خیلی مراقب باشیم تا یک وقت غافلگیر نشویم.

*فکر می‌کنی فردا تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیشتر تبریزی باشند یا تهرانی؟

– واقعا جای خوشحالی دارد که تراکتور تیم پرطرفداری است و تماشاگران آنها در خارج از خانه هم تیمشان را تنها نمی‌گذارند. تماشاگران ما هم انشاءالله باتیم آشتی کردند و استقبال بهتری از بازی‌های ما می‌کنند.

*چرا باید تماشاگران پرسپولیس اینقدر در ورزشگاه آزادی تحلیل روند؟

– مطمئنا به خاطر نتایج بد تیم در این فصل بوده اما شخصا به آنها قول می‌دهم روزهای بد پرسپولیس دیگر تمام شده و تازه ما روی دور برد افتاده‌ایم. قبلا هم گفته بودم که بازی‌های سخت رقیبان باقیمانده و ما به زودی به صدر جدول نزدیک خواهیم شد. این اتفاق تا 2، 3 هفته دیگر رخ خواهد داد.

*در یکی از خبرگزاری و‌ها آمده بود که بدجوری پیگیر لیست تیم ملی هستی؟

– نمی‌دانم این خبرها را از کجا می‌سازند. به چه علت باید پیگیر اسامی تیم ملی باشم؟ سرمربی تیم ملی با دقت بازی‌ها را می‌بیند و حتما شایسته‌ها را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)