مرجع خبری پرسپولیس : كاروان سرخپوشان پايتخت به اردوي خارجي خود در تركيه خاتمه داد تا تمرين اين تيم دوباره در تهران از سر گرفته شود.

 

بسياري احتمال مي‌دهند معمارزاده و حقيقي نتوانند با هم در يك تيم دوام بياورند اما ميثاق چنين اعتقادي ندارد. اين گفت‌وگو را بخوانيد:


از برپايي اردو در تركيه راضي بوديد؟

خدا را شكر اردوي خوبي بود و با اين‌كه ملي‌پوشان در اين اردو غايب بودند اما در مجموع اردوي خوبي بود و بازيكنان به هماهنگي خوبي دست يافتند و مربيان نيز مسائل تاكتيكي تيم را همان طور كه مي‌خواستند دنبال كردند


چطور شد كه شما از پرسپوليس دور شديد و دوباره به اين تيم برگشتيد؟

ببينيد فوتبال يك ورزش حرفه‌اي است و هر مربي با تفكرات خاص خودش تصميم مي‌گيرد كه چه كسي در تيم باشد يا نباشد. آقاي دايي هم تفكرات و سلايق خاص خودش را داشت كه بايد به آن احترام گذاشت. من هم بازيكن حرفه‌اي هستم و در مقابل حوادث انعطاف‌پذير خواهم بود.


زماني كه از پرسپوليس جدا شدي تصور مي‌كردي خيلي زود به اين تيم محبوب و پرطرفدار برگردي؟

خيلي هم زود نبود! من وقتي از پرسپوليس جدا شدم تلاش كردم تا دوباره آمادگي و شايستگي خودم را به رخ بكشم. خدا را شكر مي‌كنم كه توانستم نظر مساعد كادر فني پرسپوليس را در اين فصل جلب كنم و دوباره به اين تيم بپيوندم.

 

در خصوص پيراهن شماره يك پرسپوليس چه نظري داريد؟

قبلا هم گفته‌ام اين بازيكن است كه فوتبال بازي مي‌كند، نه پيراهن بازيكن! شايد چند سال قبل به شماره پيراهن ارزش خاصي قائل مي‌شدم اما حالا چنين عقيده‌اي ندارم. به طور مثال اگر يك بازيكن ناشي و آماتور در تيمي پيراهن شماره 10 را به تن كند، مارادونا مي‌شود؟! يا مثلا اگر پيراهن شماره 8 را از كريمي بگيرند او در فوتبالش پسرفت مي‌كند؟ نه؛ كريمي با پيراهن شماره 10 هم جادوگر است. واقعا براي بازيكني مثل كريمي كه با هر حركتش هواداران را به وجد مي‌آورد يا هر پاس او طلايي است چه فرقي مي‌كند كه چه شماره‌اي بپوشد. من هم به شماره پيراهن زياد توجه نمي‌كنم بلكه اين من هستم كه بايد با تلاش و تمرين خودم را به تيم تحميل كنم.

 

به غير از شماره پيراهن برخي نگرانند شما با حقيقي در تيم دچار مشكل شويد؟

من با عليرضا هيچ مشكلي ندارم و سعي مي‌كنم با او رقابت سالم و خوبي داشته باشم و به تشخيص كادر فني هم احترام مي‌گذارم. اگر قبلا هم مشكلي بين ما بود مقصرش نه من بودم، نه حقيقي و نه دايي! بلكه اين وسط يك شخص چهارمي بود كه باعث شد حرف و حديث‌هايي پيش بيايد، البته اين شخص چهارم هم انسان خوبي بود اما كاملا در كارهايش بي‌تدبير بود.

 

در خصوص عملكرد عزيزيان و سومديك چه نظري داريد؟

به نظر من تمرينات عزيزيان مدرن و به روز است ضمن اين‌كه سومديك هم چند جلسه‌اي كه در تركيه با تيم كاركرد بد نبود. به هر حال حميدخان خودش از نظر فني مربي باهوش و كاربلدي است و اكثر بازيكناني كه زمان قطبي هم در پرسپوليس بودند. معتقدند حميدخان از نظر فني مربي قوي و برجسته‌اي است.

 

هواداران انتظار دارند اين بار پرسپوليس در داربي برنده شود، در اين خصوص چه نظري داريد؟

بله، همه ما از حساسيت ديدارهاي داربي باخبريم و تلاش مي‌كنيم در اين فصل هواداران را خوشحال كنيم. امسال پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و ما مي‌توانيم باخت‌هاي فصل قبل را جبران كنيم.

 

در خصوص دو ديدار تيم‌ملي چه نظري داريد؟

به هر حال ديدارهاي مقدماتي جام‌جهاني 2014 برزيل بازي به بازي دشوارتر مي‌شود و كي‌روش و مسئولان فدراسيون بايد هوشيار باشند. من نتوانستم اين بازي‌ها را به طور كامل زيرنظر بگيرم اما براي تيم‌ملي كشورم در مصاف با حريفان آرزوي موفقيت دارم.

 

گويا در اردوي تركيه از ناحيه پا مصدوم شده‌اي، اين طور است؟

مشكل خاصي نيست فقط كمي از ناحيه ساق پا احساس درد كردم كه بلافاصله در تهران هم به فيزيوتراپي پرداختم و براي همراهي تيم در ساير تمرين‌ها مشكلي ندارم.

 

حرف پاياني؟

اميدوارم فوتبال ما هم مثل كشورهاي صاحب فوتبال درگير برخي مسائل حاشيه‌اي نشود و مقدمات رشد و پيشرفت هر چه بيشتر آن فراهم شود. همه مي‌دانيم توجه به متن فوتبال باعث رشد آن مي‌شود.

منبع : نود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)