مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با نوشتن اخبار كذب و دروغ قداست پيراهن تيم ملي را زير سئوال بردند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، ميثاق معمارزاده در خصوص نوشته يكي از رسانه‌ها مبني بر پرداخت 40 ميليون تومان از سوي معمارزاده به مديربرنامه‌هاي افشين قطبي براي حضور در تيم ملي اظهار داشت: وقتي اين مطلب را ديدم با حاجي باقر؛ مدير برنامه‌هاي قطبي تماس گرفتم. او به من اعلام كرد كه من از اين ماجرا بي‌اطلاع هستم و جواب سئوال من را اشتباه نوشتند به همين دليل با قطبي نيز صحبت كردم.
معمارزاده ادامه داد: از مسئولان فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس مي‌خواهم اين ماجرا را با توجه به قولي كه به من داده‌اند از مراجع قانوني و وزارت ارشاد دنبال كنند تا تكليف همه چيز روشن شود.
اين دروازه‌بان عنوان كرد: اگر نسبت به اين نوشته ها واكنشي نشان داده نشود همه تيم ملي را محكوم مي‌كنند كه اين تيم جاي بازيكناني كه عاشق تيم ملي هستند؛ نيست. اگر فردي با پول قرار بود به تيم ملي برسد لباس تيم ملي فقط بر تن پولدارها و پسر كارخانه‌‌دارها بود نه افرادي كه با تلاش و كوشش از مناطق محروم ايران آمدند و به تيم ملي رسيدند.

معمارزاده خاطرنشان كرد: مي‌دانم عده‌اي با اين گونه مطالب به دنبال چه هدفي هستند و صداقت را مي‌خواهند زير سئوال ببرند. از مسئولان فدراسيون و سرمربي تيم ملي مي‌خواهم با جديت بيشتري اين موضوع را پيگيري كنند چون در غير اين صورت تيم ملي در آينده لطمه‌هاي بيشتري خواهد خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)