مرجع خبری پرسپولیس يكي از بازيكنان فصل گذشته پرسپوليس كه هنوز تكليفش با اين تيم مشخص نيست، ميثاق معمارزاده است كه هنوز معلوم نيست در اين تيم ماندني شود يا نه.

 

 درحالي كه همه روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري از ماندني شدن ميثاق و تمديد قرارداد او خبر مي‌دهند اما واقعا احتمال ماندن يا رفتن ميثاق 50-50 است. يكي از دلايلي كه ميثاق با پرسپوليس تمديد نكرده يا شايد دليل اصلي آن طلب نسبتا سنگين وي از دو فصل پيش است كه هنوز به گلر شماره يك قرمزها پرداخت نشده.

 

 ميثاق حدود 100 ميليون تومان از دو سال پيش طلب دارد كه با طلب باقيمانده از اين فصل چيزي حدود 125 ميليون تومان مي‌شود (هرچند كه ميثاق قبلا فكر مي‌كرده 150 ميليون طلب دارد اما حالا به 125 ميليون هم راضي شده). با اين حال مبلغ فوق هنوز به ميثاق پرداخت نشده و به نظر مي‌رسد تا زماني كه وي طلبش را نگيرد، راضي به امضاي قرارداد جديد نمي‌شود.

 

 

 

 شايد علت تماس نگرفتن مسوولان باشگاه با معمارزاده هم دقيقا به همين موضوع ارتباط داشته باشد. باشگاه فعلا 125 ميليون تومان ندارد كه به دروازه‌بانش بدهد، بنابراين نه كاشاني و نه معاونانش در سه هفته اخير با معمارزاده تماسي نگرفته‌اند تا او براي مذاكره و عقد قرارداد به باشگاه بيايد. تازه اين اتفاق درحالي رخ مي‌دهد كه كاشاني و دايي به ميثاق در اواخر فصل پيشنهاد تمديد قرارداد دادند و او اولين بازيكني بود كه با اين پيشنهاد روبرو شد! ديروز اما بالاخره ميثاق با كاشاني ملاقات كرد و در نهايت مقرر شد گلر قرمزها شرايط خود را به باشگاه اعلام كند تا در مورد وي تصميم‌گيري شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)