مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس كه به تازگى قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد كرده است ديروز اولين جلسه تمرينى خود را زيرنظر عابدزاده مربى دروازه بانان اين تيم سپرى كرد. با او گفت و گويى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:


اولين جلسه تمرين با پرسپوليس چطور بود؟
تمرينات بسيار پرفشار و سخت برگزار مى شود و هر روز ۲ نوبت صبح و عصر تمرين داريم. مانند سال گذشته زيرنظر

 آقاى عابدزاده كار مى كنيم كه اين افتخار بزرگى براى يك دروازه بان است.

با توجه به اينكه ديرتر از بقيه تمرينات را آغاز كردى آمادگى ات چطور است؟
در اين مدت كه با تيم تمرين نمى كردم به صورت اختصاصى تمرين داشتم و از ساير بازيكنان عقب نيستم. الان هم آمادگى خوبى دارم و با تمرينات گروهى و اردويى كه در تركيه خواهيم داشت به نهايت آمادگى خواهم رسيد.

امسال دروازه بان شماره يك پرسپوليس هستى؟
خيلى فرقى نمى كند كه چه كسى درون دروازه بايستد. مهم اين است كه پرسپوليس به موفقيت برسد. فكر مى كنم هر كسى كه در تمرينات قدرتمند تر نشان دهد دروازه بان شماره يك تيم خواهد شد.


چرا اينقدر دير قراردادت را تمديد كردى؟
در چند هفته اخير ۳ جلسه با مديريت باشگاه داشتم كه در نهايت در جلسه سوم با جمع بندى همه مسائل به توافق رسيديم تا اينكه بالاخره قراردادم را با اين باشگاه در هيأت فوتبال استان تهران ثبت كردم.
از تيم هاى ديگر هم پيشنهاد داشتى؟

بله از چند تيم ديگر ليگ برترى پيشنهاد داشتم اما اولويت اولم را پرسپوليس قرار دادم و با تيم هاى ديگر مذاكره جدى نداشتم. دوست داشتم يك سال ديگر در پرسپوليس بازى كنم.

تمرينات زير نظر عبدى چطور است؟
حسين عبدى مربى بسيار خوبى است و در حال حاضر زحمات زيادى را براى پرسپوليس مى كشد. عبدى و عابدزاده با يارى يكديگر تمرينات را بسيار منظم و سطح بالا برگزار مى كنند. عبدى مربى با دانشى است و سابقه خوبى در فوتبال كشورمان دارد.

فكر نمى كنى مشخص نشدن سرمربى به پرسپوليس لطمه بزند؟
سرمربى ما چه ايرانى باشد و چه خارجى هر چه سريعتر بايد مشخص شود. البته از حق نبايد گذشت كه عبدى و عابدزاده در حد يك مربى سطح بالا هستند. سرمربى اى كه به تيم مى آ يد را نبايد وارد حاشيه كنند و هواداران بايد از او حمايت كنند تا نتيجه بگيرد.

چه رتبه اى را براى پرسپوليس در ليگ نهم پيش بينى مى كنى؟
قبل از شروع فصل نمى شود در مورد ساير تيم ها قضاوت كرد و بايد فصل آغاز شود تا بتوانيم پيش بينى كنيم. فكر مى كنم وضعيت ما از سال گذشته بهتر باشد و يكى از رتبه هاى بالاى جدول را به دست آوريم. همه اعضا در حال تلاش هستند تا انشاء الله ليگ نهم را فتح كنيم.

فكر نمى كنى پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات ضعيف كار كرده است؟
اصلاً حرف شما را قبول ندارم و فكر مى كنم يارگيرى خوبى داشتيم. درست است چند بازيكن ارزشمندمان را از دست داديم اما بازيكنان ارزشندى جذب كرديم و همچنين در مدتى كه باقى مانده مسئولان قصد دارند تيم را از اينكه هست قدرتمند تر ببندند.
در يك برهه زمانى به

 تيم ملى دعوت شدى. فكر مى كنى بتوانى اين افتخار را تكرار كنى؟
آرزوى هر بازيكنى پوشيدن پيراهن تيم ملى است. من هم در دوره آقاى دايى و ابراهيم زاده به تيم ملى دعوت شدم و متأسفانه با مصدوميتى كه به سراغم آمد، نتوانستم اين موفقيت را تكرار كنم. اميدوارم با بازى هايى كه در اين فصل براى پرسپوليس انجام مى دهم نظر سرمربى تيم ملى را جلب كنم و افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملى را داشته باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)