مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه‌بان پرسپوليس گفت: براي نفر اول بودن در تيم ملي تلاش مي‌كنم و اميدوارم قطبي اين فرصت را به من بدهد تا بتوانم خودم را اثبات كنم.

 

ميثاق معمارزاده عنوان كرد: به دليل مصدوميت كتف نتوانستم در ديدار برابر ابومسلم بازي كنم. با اين حال پس از يك سال دوري عملكرد خوبي در نيم فصل اول داشتم. قبول دارم اشتباهاتي هم داشتم و تلاش مي‌كنم در نيم فصل دوم جبران كنم.
وي در خصوص كرانچار اظهار داشت: وي مربي بزرگي است و زماني كه خواست در تيم هماهنگ شود به دليل فشردگي بازي‌ها نتوانست موفق شود. مطمئن هستم با كسب تجربه بيشتر در ليگ برتر مي‌تواند قابليت‌هاي خود را بهتر نمايش دهد.
دروازه‌بان پرسپوليس تصريح كرد: من از هيچ بازيكني انتقاد نكردم؛ اما برخي از روزنامه‌ها از خود و به نقل از من مطالبي را درج مي‌كنند كه صحت ندارد و دروغ مي‌نويسند. همين موضوع باعث شده بازيكنان از مصاحبه بترسند.
وي درباره درگيري با حقيقي عنوان كرد: درگيري در مرام من نيست. كادر فني تعيين مي‌كند كه چه بازيكني در تركيب اصلي قرار بگيرد. برخي‌ها خواستند با مطرح كردن درگيري من با حقيقي رابطه ما را برهم بزنند كه موفق نشدند. خوشحالم افرادي كه حاشيه‌سازي مي‌كنند به در بسته خورده‌اند.

معمارزاده در رابطه با عابدزاده خاطرنشان كرد: خوشحالم كه زير نظر چنين مربي بزرگ و محبوبي كار مي‌كنم. فكر مي‌كنم هر دروازه‌باني آرزو دارد با عابدزاده كار كند. از زماني كه با وي كار مي‌كنم آمادگي‌ام چند برابر شده است. اميدوارم عملكردم طوري باشد كه در انتهاي فصل در كنار موفقيت پرسپوليس عابدزاده هم مرا تأييد كند.
وي افزود: براي نفر اول بودن در تيم ملي و پوشيدن پيراهن شماره يك تلاش مي‌كنم و اميدوارم اين فرصت را قطبي به من بدهد تا بتوانم خودم را اثبات كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)