مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده به همين راحتي از پرسپوليس جدا شد. او مي‌توانست دروازه‌بان قابل اتكايي براي پرسپوليس باشد اما يكسري سوءتفاهمات در مذاكرات خيلي راحت حكم به جدايي اين دروازه‌بان خوش‌استيل و موفق داد.

 

معمارزاده در حالي ديگر بازيكن پرسپوليس نيست كه در تمرينات چند روز گذشته پيراهن شماره يك به عليرضا حقيقي داده شده و رضا نورمحمدي كه پيراهن شماره 40 عادل كلاه‌كج به او داده شده بود قرار است شماره 20 عليرضا حقيقي را بر تن كند. قبل از اين ماجراها نيز دور جديدي از مذاكرات پرسپوليس با مهدي رحمتي انجام شده بود و جالب اينكه رحمتي با سپاهان تمديد كرد.

 

 بعد از ماندگار شدن رحمتي با سپاهان تصور بر اين بود كه مذاكره نهايي با معمارزاده انجام مي‌شود. حتي عده‌اي بر اين باور بودند كه مذاكرات اخير با رحمتي به منظور پائين آوردن قيمت ميثاق انجام شده است اما به سرعت برق و باد نزديكان علي دايي از يكسو و سپس نزديكان حبيب كاشاني از سويي ديگر با رحمان احمدي تماس گرفتند تا دروازه‌بان سابق سپاهان جانشين معمارزاده شود.

 

 

ميثاق اما درباره ثبت قرارداد رحمان احمدي كه حكم جدايي خودش از پرسپوليس را دارد سعي مي‌كند لام تا كام حرف نزند. او مي‌گويد: من نظري ندارم و وقتي سؤال مي‌كني علت چه بود مي‌گويد: فعلا نمي‌خواهم حرفي بزنم.

 

آيا معمارزاده رقم بالايي را به باشگاه پيشنهاد داده است؟! ميثاق معمارزاده در پاسخ به اين سوال هم به دو كلمه اكتفا مي‌كند: فعلا قصد مصاحبه كردن ندارم اما …

 

معمارزاده حالا قطعا با پيشنهادات زيادي مواجه خواهد شد. از حالا شنيده مي‌شود شاهين بوشهر رقم بالايي را براي او درخواست داده و حتي ممكن است استيل‌آذين قيد سوشا مكاني را زده و سراغ معمارزاده برود.

 

ميثاق در اين باره گفت: من پيش‌بيني چنين اتفاقاتي را نمي‌كردم و فكر مي‌كردم با پرسپوليس به توافق مي‌رسم. بنابراين با تيمي مذاكره نكرده بودم. فعلا هم مي‌خواهم در آرامش تصميم بگيرم. بنابراين قصد حرف زدن و مصاحبه كردن ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)