مرجع خبری پرسپولیس : با جدايي عباس انصاري‌فرد از مديريت باشگاه پرسپوليس، شمارش معكوس براي بازگشت علي كريمي به پرسپوليس آغاز شده و انتظار مي‌رود مهم‌ترين نقل‌وانتقال نيم‌فصل، بازگشت وي به تيم سابقش باشد.
برخلاف تصور همگان طبق قانوني كه دو سال پيش از سوي سازمان ليگ به تصويب رسيد،‌ تيم‌ها در نيم فصل مي‌توانند در صورت پرنشدن 6 سهميه ليگ برتري و داشتن جاي خالي در فهرست 22 نفره، بازيكنان بزرگسال يك بازيكن ليگ برتري را به خدمت بگيرند.

در همين راستا باشگاه پرسپوليس رايزني‌هاي خود براي جذب علي كريمي را آغاز كرده  است، آنها اميدوارند موثرترين بازيكن ليگ را به خدمت بگيرند. اما از آنجا كه فهرست 22 نفره بازيكنان بزرگسال اين تيم پر شده چشم انتظار مساعدت سازمان ليگ است.

پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات 5 بازيكن ليگ برتري را به خدمت گرفت و از نظر جذب بازيكن سهميه ليگ برتري براي جذب علي كريمي با مشكلي مواجه نيست.

اما همه چيز به راي حسين هدايتي، مالك باشگاه استيل‌آذين بستگي دارد. هدايتي در صورت عضويت در هيات‌مديره به طور حتم عنوان خواهد كرد كه علي كريمي هديه من به هواداران پرسپوليس است اما مخالفت با بازگشت شماره 8 به پرسپوليس نيز امري دور از ذهن نيست.

چه شايد حسين هدايتي به هيات‌مديره پرسپوليس برنگردد. در اين ميان علي كريمي پس از جدايي عباس انصاري‌فرد تمايل خود براي بازگشت به پرسپوليس را رسما اعلام كرده و در چنين شرايطي هواداران پرسپوليس نيز با نصب بنري از علي كريمي در استاديوم آزادي در حال مقدمه‌چيني براي بازگشت ستاره محبوبشان هستند. در اين ميان اخباري به گوش مي‌رسد مبني بر اينكه سعيد حلافي، بازيكن سابق تيم صنعت نفت آبادان كه امسال به پرسپوليس پيوسته قصد جدايي از اين تيم را دارد و تيم استيل‌آذين يكي از گزينه‌هاي او براي نقل‌وانتقالات نيم‌فصل است.

احتمال جدايي نبي‌الله باقري‌ها، مدافع ناراضي پرسپوليس در نيم‌فصل نيز وجود دارد. اما مهم‌تر از همه مسائل شايد مخالفت حميد استيلي با جدايي علي كريمي است. سرمربي استيل‌آذين كه به خوبي از نقش كليدي كريمي در تيمش آگاهي دارد، قصد ندارد اين مهره ارزشمند را از دست بدهد.

به همين دليل در تازه‌ترين واكنش خود تاكيد كرده است: «كريمي را به هيچ تيمي نمي‌دهيم.» اين در حالي است كه استيلي چندي پيش دراين‌باره اظهار‌نظر صريحي نداشت و تنها به ذكر اين جمله بسنده كرده بود كه باشگاه دراين‌باره بايد تصميم بگيرد. هدایتی نيز در تازه‌ترين واكنش‌هاي خود تاكيد كرده است: «رفتن کریمی به پرسپولیس دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

او به زودی به پرسپولیس بازخواهد گشت، زیرا خودش نیز مایل به اين كار  است. امکان دارد این انتقال در نیم‌فصل یا در پایان فصل، رخ دهد.همیشه نمی‌توان با هیاهو و جنگ رسانه‌ای کارها را انجام داد به ویژه در خصوص انتقال علی کریمی.

اگر هیات‌مدیره باشگاه استیل‌آذین با انتقال علی کریمی به پرسپولیس موافقت کند و تصمیم به چنین اقدامی بگیریم، این انتقال رخ خواهد داد و به تمام مردم اطلاع خواهیم داد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)