پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی در برابر صحبت های علی دایی سکوت کرده که این داستان یک علامت سوال بزرگ دارد.

 علی اکبر طاهری امروز در جلسه ای مهم درباره شکایت علی دایی شرکت کرد و مقرر شده تا خود وی شخصا این موضوع را پیگیری کند. البته وزرات ورزش و جوانان در جریان ریز اتفاقات قرار دارد و جعفر کاشانی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه نیز در تماسی تلفنی نظرات خود در اینباره را اعلام کرده و باشگاه قصد دارد بجای رودر رویی با دایی در رسانه ها از مسیر قانونی این پرونده را پیگیری کند.
نکته کلیدی این شکایت که نه دایی و نه طاهری به آن اشاره کرده اند به چکی مربوط می شود که دایی به دلیل عدم وصول آن دست به شکایت زده است.
مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند که علی دایی چکی را در دست دارد که متعلق به حمیدرضا سیاسی است و نه باشگاه پرسپولیس و مدیر سابق باید این مشکل را شخصا حل کند. از سوی دیگر دایی و وکیل وی هنوز بصورت شفاف نگفته اند که امضای چه کسی پای چک است و اساسا این چک شخصی بوده یا از طرف باشگاه؟! چکی که باعث شده طلب اداره مالیات وصول نشود و دایی به دردسر بیفتد.
موضوع زمانی پیچیده تر می شود که سیاسی با ابراز بی میلی به گفت و گو در اینباره فقط یک جمله بر زبان می آورد: به من ارتباطی ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)