مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني تيم استقلال معتقد است كه عباس انصاري فرد در باشگاه پرسپوليس تنهاست و حمايت سازمان تربيت بدني بايد از او بيشتر شود.

مسعود معيني روز چهارشنبه افزود: متاسفانه اين روزها در ورزشگاه‌ها شاهد سر دادن شعارهاي بسيار تند و زننده هستيم كه بي‌مهري عليه عباس انصاري فرد مدير عامل باشگاه پرسپوليس يكي از اين موارد است.

به گفته وي، انصاري فرد در باشگاه بزرگي همانند پرسپوليس خدمات زيادي داشته است اما متاسفانه اين زحمات از ديد هواداران به علت تنها بودن وي پنهان مي‌ماند.

وی در عين حال دغدغه‌هاي هواداران اين تيم را نيز منطقي توصيف كرد و افزود: هواداران بايد بيش از اين صبور باشند، فوتبال ورزشي گروهي است كه نتيجه آن در پايان ‪ ۹۰‬دقيقه مشخص مي‌شود. بر همين اساس سردادن شعارهاي انحرافي در اواسط و اواخر بازي عليه مديريت باشگاه به هيچ وجه پسنديده نيست.

معيني كه مشكلات تيم‌هاي بزرگي مانند پرسپوليس و استقلال را به خوبي مي شناسد، ادامه داد: مديريت در اين باشگاه‌ها بسيار سخت است و تا زماني كه مردم از نزديك با اين باشگاه‌ها در ارتباط نباشند به هيچ وجه نمي‌توانيد وسعت و عمق كار را درك كنيد.

وي بار ديگر توهين به مديران عامل باشگاه‌ها را در ورزشگاه‌ها بي‌انصافي خواند و افزود: اين رفتار از هواداران و جوانان ايراني به هيچ وجه پسنديده نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)