پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، گفت: تنها دلیل پیروزی پرسپولیس در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه بالای بازیکنان این تیم است.

فریدون معینی  گفت: پرسپولیس مقابل لخویا بسیار خوب بوده است و این تغییر نشان می دهد پرسپولیس مشکل روحی داشته و برای لیگ برتر بازیکنان نمی توانند با فکر برد وارد میدان شوند. یقین دارم انگیزه بالای بازیکنان دلیل موفقیت این تیم بوده زیرا در طول سه روز هیچ چیز نمی توان به این تیم تزریق کرد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل بنیادکار، تصریح کرد: باید مربیان برای این بازی پیش بینی های لازم را داشته باشند و چند تاکتیک مد نظر گیرند تا درصورت بروز هر مشکلی توان تغییر تاکتیک در تیم وجود داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با مطرح شدن گزینه های مختلف برای هدایت تیم پرسپولیس و جایگزینی درخشان، گفت: بایرن مونیخ در اوج موفقیت مربی خود را تغییر می دهد اما در آن کشور تغییرات تعریف دارد و همه راحت می پذیرند، اما در ایران این استرات‍ژی وجود ندارد و نباید خیلی راحت حرف از ایجاد تغییرات زد.

وی تصریح کرد: اگر این تغییرات به خاطر برنامه ریزی باشگاه باشد، هیچ ایرادی ندارد اما در فوتبال ایران برنامه ریزی وجود ندارد و این تغییرات برای موفقیت تیم صورت نمی گیرد بلکه مدیران با این تغییرات به دنبال حفظ جایگاه خود هستند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در این کمیته درباره جدایی کی روش از تیم ملی صحبت شده است، گفت: هیچ بحثی در خصوص کی روش در کمیته فنی نشده است اما امیدوارم او بماند زیرا شرایط تیم ملی به گونه ای است که به او نیاز دارد. شاید ماندن کی روش از نظر اقتصادی به سود ما نباشد، اما نظر فنی ماندن او به سود فوتبال ایران است.

وی اظهار کرد: کی روش از نظر برنامه ریزی مربی بسیار بزرگی است و او در این مدت توانسته کار های مهمی در فوتبال ایران انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)