مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا روزی که پیراهن این تیم را بر تن دارم با تمام وجود تلاش می کنم تا مفید باشم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم مقابل هواداران برای تیم محبوبم به میدان بروم.

شهریار مغانلو یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود. مهاجمی که برای حل کردن مشکل گلزنی تیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمد. او مقابل نفت مسجد سلیمان اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس تجربه کرد و نقش ویژه ای نیز در این برد ایفا کرد. تاثیر مستقیم او روی هر دو گل پرسپولیس روز خوبی را برای او ساخت هر چند شوت زیبای او از راه دور به تیرک خورد و به گل تبدیل نشد.

این مهاجم در سال ۹۹ علاوه بر حضور در پرسپولیس فرصت حضور و گلزنی در فوتبال اروپا را نیز به دست آورد. وی در گفت‌وگویی نوروزی با ایرنا، در مورد از دست رفتن شانس آقای گلی در لیگ برتر، حضور در لیگ پرتغال، پذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس و خیلی از مسائل دیگر پاسخگوی سووالات بود که در زیر می خوانید:

سرانجام به پرسپولیس پیوستی.

هر کسی وقتی در یک مسیر قدم می‌گذارد اهدافی برای خود متصور می شود. وقتی هم فوتبالیست شدم حضور در پرسپولیس یکی از اهداف و آرزوهای من در کودکی بود. خوشحالم که این اتفاق  سرانجام رخ داد و به یکی از اهدافم رسیدم.

در سه مقطع مد نظر پرسپولیس قرار داشتی. چرا در دو پنجره قبلی پرسپولیسی نشدی؟

در مقطع اولی که پرسپولیس من را می خواست بازیکن پیکان بودم و باشگاه تصمیم گیرنده بود. در مقطع دوم هم پیشنهاد خوبی از سانتا کلارا دریافت کردم که پس از مشورت ترجیح دادم به فوتبال اروپا بروم. هنگامی هم که پرسپولیس پیشنهاد حضور در این تیم را داد شرایط را مهیا دیدم و امیدوارم که بتوانم انتظار هواداران را برآورده کنم.

.گلی در جام حذفی پرتغال به ثمر رساندی که آن موجب مقایسه‌ات با رونالدو توسط پرتغالی‌ها شد و حتی از سایت باشگاه سانتاکلارا از به عنوان یک گل تاریخی یاد شد.

این موضوع برای خود من هم خوشحال کننده بود. اینکه ابتدا توانستم پس از آن مصدومیت برای سانتا گلزنی کنم. آن گل در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید و باعث صعودمان به مرحله بعدی جام حذفی شد و به همین خاطر به من خیلی چسبید.

از حضور در پرتغال صحبت کن. در آنجا رابطه‌ات با سایر هم تیمی‌هایت چطور بود؟

فضای تیم خیلی خوب بود و سرمربی تیم هم من را دوست داشت و مدام شرایط من را بررسی می‌کرد. ما در آن تیم یک کاپیتان عراقی به نام عثامه رشید داشتیم که خیلی به من کمک کرد  و باعث شد تا زود و بهتر با شرایط به روز شوم.

رابطه‌ات با سایر ایرانی‌های حاضر در پرتغال چطور بود؟

رابطه خوبی داشتم. با علیپور، طارمی، عابدزاده هر از چندگاهی صحبت می کردم. هنگامی هم که پیشنهاد پرتغال را دریافت کردم با طارمی مشورت کردم اما در مجموع با علیپور بیشتر در ارتباط بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم.

طارمی در پرتغال با ریو آوه آقای گل شد و سپس در پورتو هم درخشید. نظر تو در این باره چیست؟

مهدی واقعا بازیکنی در سطح فوتبال اروپا است و این موضوع را ثابت کرد. پورتو جزو تیم‌های خوب و سطح اول اروپا است و طارمی نشان داد که قابلیت بالایی دارد و باعث شد ذهنیت نسبت به بازیکنان ایرانی نه تنها در پرتغال بلکه در اروپا مثبت باشد.

به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمدی و روز اول حضورت در پرسپولیس ابراهیم شکوری ابراز امیدواری کرد که در این تیم بمانی. نظر شما در این باره چیست؟

من با تیم پرتغالی قرارداد دارم و الان نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. اینکه الان در پرسپولیس هستم نشانه علاقه‌ام به این تیم است. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا روزی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را  دارم، برای موفقیت تیم تلاش کنم.

مهم ترین اتفاقی که در سال جدید منتظر آن هستی؟

بی صبرانه منتظرم تا مقابل هواداران پرسپولیس به میدان بروم و برای آن لحظه شماری می کنم. امیدوارم مردم کشورم همیشه سالم و سلامت باشند و هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)