چهار سال بود خانواده ام را ندیده بودم / می خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم / تیم ملی ایران بهترین تیم آسیاست

مرجع خبری پرسپولیس: هوار ملا محمد بازیکن عراقی پرسپولیس دیروز پس از کش و قوس های فراوان وارد ایران شد و با مسئولان و بازیکنان تیم پرسپولیس مراسم معارفه را انجام داد. بخوانید اولین مصاحبه وی را پس از پیوستن به پرسپولیس:

آقای ملا محمد بیشتر خودتان را معرفی می‌کنید؟
هوار ملا محمد هستم. متولد 1981. دارای مدرک فوق دیپلم در رشته علوم انسانی. فوتبالیستم و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس. طرفدار تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی برزیل . شیفته سبک بازی رونالدو بازیکنی برزیلی تیم ملی فوتبال برزیل هستم. البته با رونالدو پرتغالی اشتباه نشود من رونالدو برزیلی را دوست دارم!

 

اصلی ترین سوالی که برای همه هواداران ما بوجود آمده این است که چرا با تاخیر در ایران حضور داشتید؟
من به مدیر باشگاه گفتم تاخیر به این دلیل بود که به محض اتمام بازی‌ها در قبرس به تیم ملی عراق پیوستم. در حدود سه چهار سال بود خانواده‌ام را ندیده بودم. حتماً می دانید به دلیل مشکلاتی که در عراق بود سفر سخت بود به همین دلیل کمی در سفرم تاخیر افتاد.

در این مدتی که تاخیر داشتید آیا تمرین اختصاصی داشتید؟

در این مدت با توجه به خستگی فراوان از بازی‌های تیم قبرسی در قبرس و لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بازی‌های قاره‌ای تیم ملی عراق در آفریقا و سپس بازگشت به عراق و انجام دو بازی دوستانه در خاک عراق بدنم بسیار خسته شده بود و نیاز به استراحت داشت. ولی اکنون آماده برای تمرینات هستم.

آقای هوار پست تخصصی شما چیست؟
من در هافبک چپ بازی می کنم. همچنین توان بازی به عنوان مهاجم سایه را نیز دارم. ولی بستگی به نظر سرمربی دارد.

چه شناختی از باشگاه پرسپولیس دارید؟

نمی خواهیم تعریف بی مورد کنم ولی هیچ بازیکنی در آسیا نیست تیم فوتبال پرسپولیس را نشناسد. من زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستم تمام دوستان و همبازیانم در عراق به من تبریک گفتند. جالب است بدانید در مناطق کرد نشین عراق تیم شما طرفداران زیادی دارد. من آمده ام با این تیم پرطرفدار به قهرمانی برسم.

آقای هوار خاطره‌ای که از شما داریم قهرمانی در آسیا با تیم ملی عراق است؟

بگذارید اول مطلبی را روشن کنم. این را نه اینکه اینجا هستم بگویم در لبنان هم گفتم. بدون شک بهترین تیم فوتبال آسیا ایران است. من خودم طرفدار فوتبال ایران هستم. من فوتبالیستم و سیاسی نیستم. در همان زمان‌های دور هم با برادران ایرانی رابطه خوبی داشتم. ما  برادران ایرانیمان را دوست داریم. مردمان ایران خونگرم و مهمان نواز هستم. جالب است بدانید من با عادل (کلاه کج) دوست هستم.

و سوال پایانی هوار به چه معنائی است؟

هوار به زبان کردی به معنای فریاد است.

آقای هوار با توجه به خستگی ناشی از سفرتان از شما که در این مصاحبه شرکت کردید سپاسگزارم.
امیدوارم روزهای خوبی در پرسپولیس داشته باشم.

منبع: سایت رسمی پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)