مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملامحمد در دومین حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس باز هم خوش درخشید و یک پاس گل دیدنی به وسلی برازیلیا داد. هواداران پرسپولیس هم به سبک خاصی با شعارهای «هوار-هوار» او را مورد حمایت خود قراردادند. شماره 21 پرسپولیس این روزها به تک ستاره تیمش تبدیل شده. گفت و گوی ما را با این چپ پای عراقی بخوانید :

pnnc: به یک پیروزی ارزشمند مقابل سایپا دست یافتید و فاصله خود را با صدر جدول کمتر کردید، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

_ بسیار خوشحالم. پیش از هرچیز باید بگویم فوتبال برای من از این جنبه بسیار دوست داشتنی است که هواداران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند. ما هم تمام تلاش خود را در این راه خواهیم کرد. من از خوشحالی هواداران و پیروزی تیمم خوشحالم.

pnnc: هواداران پرسپولیس به سبک خاصی تو را تشویق می کردند. به نظر می رسد خیلی زود جای خود را در دل پرسپولیسی ها باز کردی.

_ صدای آن ها را هنگام مسابقه می شنیدم و تشویق های آنان به من قوت قلب می داد اما دوست دارم همه بازیکنان پرسپولیس به یک اندازه تشویق شوند نه فقط من و شیث رضایی. به هر حال از هواداران پرسپولیس سپاسگذارم و باید بگویم وقتی مرا اینگونه مورد تشویق قرار می دادند کمی خجالت می کشیدم که به این شکل مورد لطف آن ها هستم. سعی می کنم بازی به بازی بهتر شوم تا جواب محبت هوادران را بدهم.

pnnc: داوری این مسابقه چطور بود؟ کمتر از بازی های قبلی به داور اعتراض کردید.

_ معتقدم اشتباهات داوری سهوی است و همان طور که بازیکنان در زمین اشتباه می کنند ممکن است داور هم دچار اشتباه شود. نباید اشتباهات داوری را بزرگ کرد.

 من همیشه پس از پایان مسابقه اشتباهات داوری را فراموش می کنم.

pnnc: چطور شد در این بازی نتوانستی دروازه حریف را باز کنی؟

من همیشه بیشتر از گلزنی دوست دارم در خدمت تیم باشم. از اینکه بازیکنان پرسپولیس هماهنگ تر شده اند و به وظایف خود بهتر عمل می کنند خوشحالم. در این مسابقه هم شانس گلزنی داشتم، یک ضربه آزاد هم زدم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. سعی می کنم در بازی های آینده جبران کنم.

pnnc: عملکرد خط دفاعی پرسپولیس مقابل سایپا از گذشته بهتر بود.

_ مدافعان تیم ما در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشتند. به خصوص شیث رضایی که با به بازو بستن بازوبند کاپیتانی وظیف سنگین تری داشت و به خوبی از عهده آن برآمد.

pnnc:  این پیروزی هم مثل بازی با مقاومت جرقه بود یا باید آن را شروع روزهای خوب پرسپولیس بدانیم؟

_ به هیچ عنوان جرقه نبود. من واقعا به پرسپولیس خوشبین هستم. ما پتانسیل که کارهای بزرگی در لیگ ایران انجام دهیم به شرط آنکه انسجام تیمی به هم نخورد و با یک پیروزی مغرور نشویم. امیدوارم با پیروزی مقابل تراکتور به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)