پرسپولیس نیوز : ذوب آهن اصفهان در ادامه روند خوب هفته‌های اخیر خود برابر سایپای البرز به پیروزی رسید.

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ذوب آهن اصفهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف سایپای البرز رفت و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود چهار گل زد و با نتیجه چهار بر یک بر شاگردان مجید جلالی غلبه کرد.

گل‌های شاگردان گل مجمدی را مسعود حسن زاده در دقایق40 (پنالتی) و 45، بازیکن حریف در دقیقه 81 و مرتضی تبریزی در دقیقه 87 به ثمر رساندند. تک گل سایپا را نیز مهدی ترابی در دقیقه 16 وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

ذوب‌آهن که با احتساب این برد از 5 بازی اخیر خود چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورده است، 34 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول باقی ماند. سایپا نیز با شکست در این دیدار 30 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی صبا مقابل راه آهن به رده هشتم سقوط کرد.

 

ملوان با فیروز کریمی سپاهان را هم برد/ پیروزی صبا بر راه‌آهن

 تیم فوتبال ملوان انزلی با پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان صاحب چهارمین برد متوالی خود شد. تک گل این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه 16 برای ملوان بندر انزلی به ثمر رساند.

سپاهان اصفهان که در رده چهارم جدول قرار دارد در صورت پیروزی رقبا شرایط سختی را برای باقی ماندن در کورس و رسیدن به قهرمانی خواهد داشت. شاگردان فیروز کریمی نیز با این پیروزی روند خوب خود در هفته‌های اخیر را ادامه دادند و صاحب چهارمین برد متوالی شدند. ملوان با این سه امتیاز 24 امتیازی شد و در جایگاه 11 باقی ماند.

همچنین دو تیم صبا و راه آهن در قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل جواد کاظمیان در دقیقه (41) به سود صبا به پایان رسید. راه‌آهن در دیدار نیاز مبرمی به برد داشت که خودش را از انتهای جدول جدا کند که در این راه نا‌موفق بود.

صبا با این برد 29 امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول باقی ماند. راه آهن هم با 19 امتیاز به انتهای جدول تکیه زد.

 

تساوی خانگی پدیده با استقلال خوزستان در زمین لغزنده مشهد
 تیم فوتبال پدیده مشهد در خانه خود مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 14:30 دو تیم پدیده خراسان و استقلال خوزستان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را محمد غلامی در دقیقه 11 برای پدیده و مهدی مومنی (66) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

 

بدین ترتیب با این تساوی استقلال خوزستان با این تساوی 20 امتیازی شد و پدیده نیز با یک امتیاز این دیدار 25 امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند.

 

در آخرین مسابقه جمعه هم استقلال با نفت مسجدسلیمان روبرو شد و با تک گل رضا عنایتی به برتری رسید و با یک بازی بیشتر از نفت تهران و تراکتورسازی به صدر جدول رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)