مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي اولين بازي خود را در مرحله مقدماتي جام جهاني روز يازدهم شهريور ماه در ورزشگاه آزادي و روبروي اندونزي برگزار مي‌كند.


بعد از اين بازي ملي‌پوشان 4 روز استراحت مي‌كنند تا روز پانزدهم شهريور در دوحه رو در روي قطر صف آرايي كنند. نكته جالب توجه اينكه مسوولان سازمان ليگ زمان بازي پرسپوليس- ذوب‌آهن را روز هفدهم شهريور ماه اعلام كرده‌اند.

 

يعني دقيقا دو روز پس از بازي سنگين تيم ملي مقابل قطر بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس و ذوب بايد در يك بازي حساس ديگر اين بار در ليگ برتر وارد زمين شوند و براي تيم‌هاي خود به ميدان بروند. تيم ملي صبح شانزدهم شهريور ماه از قطر به تهران سفر مي‌كند. بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس و ذوب مجبورند بلافاصله پس از حضور در تهران وسايل خود را جمع و جور كنند و بلافاصله راهي اصفهان شوند تا به اردوي تيم‌هاي خود بپيوندند. يعني اينكه بدون حتي كوچك‌ترين استراحت بايد در طول دو روز در دو بازي سنگين و حساس به ميدان بروند. هم پرسپوليس و هم ذوب قطعا بازيكناني در تركيب تيم ملي خواهند داشت. به عنوان مثال شهاب گردان، قاسم حدادي‌فر، حسين ماهيني و شايد محمد قاضي بازيكناني هستند كه از ذوب‌آهن مي‌توانند در جمع ملي‌پوش‌ها قرار بگيرند.

 

در سوي مقابل علي كريمي، محمد نصرتي و شايد مازيار زارع ملي‌پوش‌هاي احتمالي پرسپوليس خواهند بود.
اگر سازمان ليگ براي برنامه خود كه برگزاري بازي در روز هفدهم شهريور است اصرار كند قطعا با اعتراض پرسپوليس و ذوب مواجه خواهد شد. اعتراضي كه گفته مي‌شد حتي ديروز هم به سوي سازمان ليگ ارسال شده تا شايد برنامه اين بازي يكي دو روز به تاخير بيفتد. به نظر مي‌رسد اگر سازمان ليگ تاريخ بازي پرسپوليس – ذوب را به هجدهم يا نوزدهم شهريور ماه تغيير دهد نه تيم ملي متضرر مي‌شود و نه ذوب‌آهن و پرسپوليس.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)