پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:همه حواس ما در شرایط فعلی به موفقیت تیم معطوف است و نمی خواهیم به حواشی توجه کنیم.

جواد منافی درباره این بحث که گفته می شود همراه بردن آب معدنی از تهران به اصفهان برای بازی مقابل سپاهان در دستور کار سرخپوشان قرار دارد عنوان کرد:من معنی اینگونه بحث ها را متوجه نمی شوم.تا به امروز هم چنین بحثی در جلسات ما مطرح نشده است.

وی ادامه داد:بحث یک مسابقه و اتفاقاتی که در بازی رفت سال گذشته رخ داد و آن حرف و حدیث ها درباره اب معدنی مطرح شد هم لوث شده و دیگر به تاریخ پیوسته است.نباید با اینگونه مسائل بی جهت به بازی حساسیت داد و کاری کرد که جای حاشیه و متن عوض شود.

مربی پرسپولیس افزود:همه حواس ما در شرایط فعلی به موفقیت تیم معطوف است و نمی خواهیم به حواشی توجه کنیم.به طور حتم در بازی روز جمعه هم تیمی موفق می شود که تمرکز بیشتری داشته باشد.

منافی درباره وضعیت محمد نوری برای حضور در بازی با سپاهان گفت:نوری روز شنبه در بازی دوستانه با پاس حضور نداشت و امروز هم استراحت می کند.امیدوارم تا دوشنبه وضعیتش بهبود پیدا کند و تمرینات را از سر بگیرد و جمعه هم پرسپولیس را همراهی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)