پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سایر حریفان خط و نشان کشید و اظهار داشت: باحضور خلعتبری در خط حمله سرخپوشان از این به بعد هر تیمی را اذیت می کنیم.

جواد منافی  در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: گسترش فولاد تیم بسیار سرسخت و دونده‌ای بود که خیلی ما را اذیت کرد. دایی بعد از بازی با استقلال به بازیکنان گوشزد کرده بود که گسترش فولاد را دست کم نگیرند.

وی درباره اینکه چرا نسبت به بازی‌های گذشته موقعیت‌های بیشتری روی دروازه‌ پرسپولیس ایجاد شد، تاکید کرد: گسترش فولاد خط حمله زهر داری داشت و از ابتدا هم این را می دانستیم اما خوشبختانه خط دفاع و دروازه‌بان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با حضور خلعتبری خط هافبک و حمله این تیم خطرناک‌تر شده، گفت: مطمئن باشید با بازیکنانی که در خط حمله و هافبک داریم از این به بعد هر تیمی را اذیت می‌کنیم.

منافی در واکنش به انتقادات مسئولان گسترش فولاد مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس دست به اتلاف وقت می‌زدند، تصریح کرد: مطمئن باشید پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانش نمی‌آید تا زمین بخورد. در ذات پرسپولیس و دایی نیست که بخواهند وقت تلف کنند. بالاخره هر تیمی که شکست می‌خورد باید چیزی برای گفتن داشته باشد.

وی در خصوص 3 اخطاره شدن رضا حقیقی مقابل گسترش فولاد و غیبت این بازیکن در بازی حساس با سپاهان، اظهار داشت: در بازی با استقلال هم حداقل 3 اخطار بچگانه گرفتیم. قبل از بازی با گسترش آقای دایی به بچه‌ها گفت که حواس‌شان باشد اخطار مفت نگیرند اما فوتبال است دیگر، حالا باید برای حقیقی جایگزین مناسبی پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)