پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد هیچ مسئولی به این تیم اهمیت نمی‌دهد.

جواد منافی در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی فردای این تیم مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: همه می‌دانند که شرایط روحی و روانی تیم خوب نیست اما از روز گذشته (جمعه) بچه‌ها به خاطر هواداران تمرینات خود را از سر گرفتند تا بتوانند با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز دیدار مقابل فجر را بگیرند.

وی با بیان اینکه بازی کردن در شیراز کار ساده‌ای نیست‌، ادامه داد: قطعاً 3 روز تمرین نکردن می‌تواند اثرگذار باشد ولی بازیکنان به خاطر 30 میلیون هوادار تمرینات را از سر گرفتند. متاسفانه خیلی وقت است که پشت تیم ما خالی است، نه هیئت مدیره،‌ نه مدیرعامل و نه وزارت ورزش،‌ هیچ‌کس هوای پرسپولیس را ندارد. فقط خودمان هستیم، بازیکنان، دایی و هواداران.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «تا امروز چند درصد از قراردادش را گرفته است؟»، گفت: من هم مثل دیگر بازیکنان و مربیان حدود 30 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ما با هم هستیم و هیچ فرقی هم بین بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد اما بعضی از بچه‌ها اصلاً پول نگرفته‌اند. مردم باید از این مسائل خبر داشته باشند و بدانند بازیکنان بی‌غیرت و پولکی نیستند.

منافی تصریح کرد: می‌گویند فوتبالیست‌ها قرارداد‌های میلیاردی می‌بندند اما کدام قرارداد؟ کدام پول وجود دارد؟ واقعاً در این چند وقت دایی سنگ صبور بچه‌ها بوده است. دایی تنها کسی است که تمام حرف‌های بچه‌ها را شنیده، چون کسی پاسخگو نبوده است.

وی در خصوص حضور علی پروین در تمرین روز گذشته پرسپولیس تاکید کرد: پروین روز گذشته گفت پول نیست. قرار بوده به پروین پول بدهند اما این کار را نکردند.

مربی پرسپولیس در مورد مشکل اتومبیل‌های بازیکنان این تیم، گفت: به بازیکنان پورشه و بنز نداده‌اند. به جای قرارداد به بازیکنان ماشین‌های 150 میلیونی داده‌اند که سند ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)