پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های تیم برای بازی با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را داشتند اما این انگیزه‌ها برای بازی‌های بعد هم وجود خواهد داشت. بازیکنان حساسیت شرایط را می‌دانند و با جان و دل بازی می‌کنند.

جواد منافی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از چند هفته‌ای که فشارها و هجمه انتقادها روی کادر فنی و اعضای تیم زیاد شده بود و با توجه به شرایط جدول، بازی با سپاهان برای ما در حکم مرگ و زندگی بود. در هفته‌هایی که گذشت، مشکلات گوناگونی بر سر راه تیم وجود داشت. حاشیه‌هایی که پیش آمد بحث تغییرات مدیریتی و مشکلات مالی باشگاه را هم داشته‌ایم. حالا بعد از بازی با سپاهان شرایط روحی تیم بهتر است. نمی‌خواهیم حرف‌های تکرار بزنیم ولی نباید کاری به تیم‌های دیگر داشته باشیم. باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و در آنها به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ما با تیم‌های انتهای جدول بازی داریم ولی این به معنای آسان بودن بازی‌ها نیست. ما با تیم‌هایی بازی داریم که برای مرگ و زندگی بازی می‌کنند. چنین حریفانی سر سختی خودشان را دارند. رقبای ما هم بازی‌های آسان ندارند. به همین دلیل می‌گویم باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و با گرفتن امتیازات لازم منتظر نتیجه حریفان نباشیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در بازی با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را داشتند و آیا در بازی‌های دیگر هم چنین خواهد بود یا نه، خاطرنشان کرد: این درست که بازیکن به جهت مسائل بازی رفت، انگیزه‌های خاصی داشتند، اما عوامل مختلفی روی آنها تاثیرگذار بود. حساسیت شرایط و موقعیت تیم در جدول را به خوبی درک کرده‌اند. بچه‌ها در این فصل زحمت زیادی کشیدند، طبیعی است که نمی‌خواهند زحماتشان هدر برود. از سوی دیگر واقعا این حس وجود دارد که می‌خواهند هواداران را خوشحال کنند و به همین دلیل در صورت حضور هواداران واقعا انگیزه خواهند گرفت. این بچه‌ها واقعا لیاقتش را دارند و این اعتقاد وجود دارد که بهترین تیم لیگ هستند. به همین دلیل هر چند با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند که هیچکس کتمان نمی‌کند اما واقعا با جان و دل بازی می‌کنند. یک نمونه‌اش سید جلال حسینی است که با وجود پیشنهاد خوب از قطر ماند تا کار تمام شود. با جان و دل هم ماند که این را در بازی نشان داد و این جای تقدیر و تشکر دارد. هم از او و هم از همه بچه‌ها. من اعتقاد دارم بچه‌ها در بازی‌های بعدی هم اینطور خواهند بود.

جواد منافی درباره انتقادها در مورد سیستم بازی تیم و میدان دادن به جوانان جدیدی مثل عباس‌زاده تصریح کرد: هر مربی اعتقاد خودش را دارد. یکسری اتفاقات باب انتقاد را باز کرد ولی مساله این است که مربیان با تفکرات خودشان جلو می‌روند و نمی‌شود تیم را در لحظه عوض کرد. ما بازیکنانی مثل سید صالحی داریم که همیشه خوب گل زده‌اند ولی شرایط در این فصل کمی تغییر کرد.

وی ادامه داد: به عباس‌زاده در ابتدای فصل هم فرصت داده شد ولی شاید فشار و استرس مانع شد که خوب کار کند. او از لیگ یک آمده بود و شم گلزنی بالایی دارد. به او فرصت دادیم تا با شرایط وفق پیدا کند و در این زمان به خوبی جواب داد. به طور کلی علی دایی از آن دست مربیان نیست که از میدان دادن به جوان‌ها بترسد، اتفاقا به این مساله اعتقاد دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)