پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر پنج بازی گذشته، حتی برابر سایپا از حریفان سرتر بودیم و موقعیت‌های گل بیشتری هم داشتیم. آنچه روی آن کار خواهیم کرد استفاده بهتر از همین موقعیت‌ها خواهد بود.

جواد منافی درباره شرایط سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: پرسپولیس به طور مشخص در مسیر روبه رشد قرار دارد. در هیچ یک از پنج بازی انجام شده تحت تاثیر حریفان نبودیم و بازی سرتری نسبت به آنها انجام دادیم. هر چند در بازی با سایپا در یک صحنه غافلگیر شدیم، در حالی که پس از آن بارها موقعیت گلزنی به دست آوردیم.

وی درباره اینکه آیا از دست رفتن فرصت‌ها در بازی‌های آینده دردسرساز نخواهد شد، ادامه داد: روی این مساله تمرین می‌کنیم تا اشکالات را برطرف کنیم ولی به طور کلی پرسپولیس مهاجمانی دارد که سابقه روشنی دارند. سید صالحی جزو بهترین گلزنان لیگ بوده و در آسیا هم آقای گل شده است. عباس‌زاده در لیگ یک، شم گلزنی خود را نشان داده است. مهاجمان خوبی مثل رضایی، نوروزی، شاکری و عالیشاه را هم داریم. اینها باعث امیدواری نسبت به آینده می‌شوند.

دستیار علی دایی خاطر نشان کرد: همه تیم‌های لیگ بازی به بازی بهتر می‌شوند و این روند در پرسپولیس هم ادامه دارد. جوان‌ها کم کم اضافه می‌شوند و این کار با برنامه پیش می‌رود و می‌بینیم که تاثیرگذار هم هستند. در بازی با ملوان هم در حالی بازی را به سود خودمان تغییر دادیم که 10 نفره بودیم. بازیکنان تیم با یک بازیکن کمتر در نیمه دوم اصلا به حریف اجازه خودنمایی ندادند و همه هواداران چه آنهایی که در ورزشگاه بودند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را می‌دیدند، متوجه شدند که آنها چطور با جان و دل بازی می‌کنند و از تمام وجود خودشان مایه می‌گذارند. از هواداران می‌خواهیم در بازی‌های بعدی با حمایت همه جانبه خود، تیم را پیش ببرند و به این جوان‌ها هم انگیزه بدهند.

منافی درباره تصمیم داور درباره اخراج مهرداد کفشگری گفت: این خطا وسط زمین بود. شاید بازیکن ما می‌توانست احتیاط بیشتری کند اما با توجه به اینکه فرصت خاصی را از حریف نگرفت، شاید می‌شد مهربانانه‌تر قضاوت کرد. به هر حال این تصمیمی بود که داور گرفت و ما هم به آن احترام گذاشتیم.

وی در پایان افزود: این بازی گذشت و حالا دیگر به فکر بازی با نفت هستیم. آنها تیم خوبی هستند و این بازی با توجه به شرایط جدول تعیین کننده است و در هر حال مصمم به پیروزی در این بازی هستیم تا بیشتر به صدر جدول نزدیک بشویم و هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)