پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به عملکرد پیام صادقیان در این تیم گفت: صادقیان بازیکن بسیار خوبی است و در آینده روزهای بهتری در انتظار این بازیکن خواهد بود.

جواد منافی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل مس‌کرمان اظهار داشت: نیمه اول بازی به خاطر حضور بازیکنان مس‌کرمان در یک‌ سوم خط دفاعی خود، چندان جالب توجه نبود. آنان در این نیمه دل به ضد حمله بسته بودند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. آنها جلو آمدند و همین مسئله باعث شد تا ما راحت‌تر بازی کنیم و در نهایت برنده بازی باشیم.

وی در مورد درخشش بازیکنان تازه‌ وارد پرسپولیس در 3 هفته ابتدایی لیگ گفت: برای جذب این بازیکنان از قبل شناخت وجود داشت و طبق خواسته سرمربی جذب پرسپولیس شدند. آنها بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند که می‌توانند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند. مسلما آرام‌آرام به شرایط بازی در پرسپولیس خواهند رسید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد پیام صادقیان هم یادآور شد: پیام بازیکن جوان و آینده‌داری است و می‌تواند برای تیم ملی هم بازیکن مثمرثمری باشد؛ البته اگر در بازی مقابل مس نتوانست عملکرد چشم‌گیری داشته باشد به خاطر این بود که مسی‌ها بازی را شدیدا بسته بودند ولی اطمینان دارم که در آینده روزهای بهتری در انتظار پیام صادقیان خواهد بود.

منافی در واکنش به عملکرد خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس و بسته ماندن دروازه این تیم در 3 بازی اخیر، تاکید کرد: واقعا باید به خط دفاعی نمره عالی داد. اینکه در 3 بازی دروازه پرسپولیس باز نشود آمار قابل قبولی است. نکته جالب اینجاست که خط دفاع ما در این 3 بازی کوچکترین موقعیتی به حریفان نداده‌اند.

وی در مورد بازی روز یکشنبه پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هم گفت: برای اینکه بتوانیم در کورس صدرنشینی باقی بمانیم باید 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و از امروز برای شکست سایپا استارت می‌زنیم. هر چند که معتقدم سایپا جز تیم‌های خوب لیگ امسال است اما ما هم به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج مبرم داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)