پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است پیام صادقیان، مهاجم سرخپوشان این توانایی را دارد که هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهد.

جواد منافی  در خصوص دیدار پرسپولیس – سایپای البرز اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول به دلیل بازی بسته سایپا نتوانست تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کند اما در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با خلق موقعیت‌های فراوان تیم سایپا را تحت فشار قرار دادند و توانستیم بعد از چند بخت گل که با بدشانسی به گل نرسیدیم سرانجام دروازه حریف را باز کرده و جایگاه تیم‌مان را در صدر جدول محکم‌تر از قبل کنیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل نتوانسته بود در 3 دیدار متوالی پیروز شود اما این بار بعد از پیروزی مقابل سایپا در بردهای متوالی نیز هت‌تریک کردیم. این نکته نشان می‌دهد که پرسپولیس شخصیت و ثبات لازم برای موفقیت را پیدا کرده، به گونه‌ای که حالا بیشتر تیم‌ها در بازی با پرسپولیس دچار ترس و استرس هستند و این دقیقاً به قدرت پرسپولیس باز می‌گردد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین به ستایش از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با سایپا پرداخت و گفت: در تیم پرسپولیس بازیکنان باتجربه و جوانی حضور دارند که در کنار هم در این فصل بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند. یکی از جوانان شایسته پرسپولیس هم در دیدار با سایپا پیام صادقیان بود، بازیکنی که قادر است هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهد.

وی در خاتمه تصریح کرد: جدا از صادقیان در تیم فعلی پرسپولیس همه بازیکنان عالی بازی می‌کنند و بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند. همین مسئله ما را به موفقیت پرسپولیس در فصل جاری امیدوار کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)