پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تنها یک فرد غیرفوتبالی می‌تواند با ناداوری مس را شکست داده‌اند.

جواد منافی در خصوص برتری پرگل پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: با هدف برد رودرروی مس قرار گرفتیم، بازی را نیز خوب شروع کردیم و با وجود مناسب نبودن کیفیت زمین 2 گل زودهنگام به میزبان خود زدیم که این امر تاثیر بسزایی در برد پرگل ما داشت.

مربی پرسپولیس در ادامه با انتقاد از حرکت مظلومی در نشان دادن عدد 4 به تماشاگران پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم سرمربی مس که یک بار ثمره کارش را در استقلال با نشان دادن عدد 4 با هت‌تریک ایمون زاید دیده بود دوباره نباید آن کار اشتباه خود را تکرار می‌کرد که ما و تماشاگران‌مان را تحریک کند. متاسفانه سرمربی مس این کار را کرد تا نتیجه‌ای تاریخی و تلخ دیگری برای ایشان و تیمش رقم بخورد. من اعتقاد دارم خداوند گاهی اوقات یکسری از مسائل را به انسان نشان می‌دهد اما متاسفانه ایشان به خودش نیامد.

وی در پایان با انتقاد از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس کرمان که گفته بود پرسپولیس با ناداوری نارنجی‌پوشان را شکست داده است، تاکید کرد: حجازی، مربی مس صراحتاً اعلام کرد که آنها فقط روی پنالتی به پرسپولیس نباختند و مشکلات زیاد دیگری در تیم‌شان وجود داشته است اما وقتی اظهارنظر عجیب مدیرعامل مس را شنیدم فقط می‌توانم بگویم یک فرد غیرفوتبالی می‌تواند این گونه اظهارنظر کند که پرسپولیس با ناداوری مس را شکست داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)