پرسپولیس نیوز: بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حضور مسلمان در بازی با استقلال می‌تواند به سرخپوشان کمک کند.

جواد منافی درباره دربی روز پنجشنبه گفت: این مسابقه جزو دربی‌های زیبا و پرگل خواهد شد، چون مربیان هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند. در این بین استقلال برای کسب سهمیه و جبران باخت بازی رفت دنبال پیروزی است و پرسپولیس هم می‌خواهد با پیروزی در این مسابقه قهرمانی‌اش را قطعی کند.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، اظهار داشت: من دوست دارم پرسپولیس برنده شود، ولی چیزی قابل پیش‌بینی نیست. البته باید اشاره کنم که استقلال هم تیم خوبی است و بعد از آمدن شفر از لحاظ فنی پیشرفت کرده.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس از لحاظ فنی اُفت کرده است؟» خاطر نشان کرد: باخت برابر السد تا حدودی شرایط روحی پرسپولیس را به‌هم ریخت، در ضمن من معتقدم که چیدمان و ترکیب پرسپولیس هم در عملکرد این تیم تأثیر داشت. اعتقاد من این است که محسن مسلمان می‌تواند در بازی با استقلال به پرسپولیس کمک کند.

منافی در پایان تصریح کرد: من دلیل نیمکت‌نشینی مسلمان را نمی‌دانم، اما معتقدم او جزو بهترین پاسورهای فوتبال ایران است. در شرایطی که مهاجمان پرسپولیس در این چند بازی به خوبی تغذیه نشدند، مسلمان می‌تواند در دربی برای تیمش بازیکن تأثیرگذاری باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)