پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد نوری بعد از این همه سال حضور در پرسپولیس نمی‌توانست به استقلال برود و برای خود دردسر درست کند.

جواد منافی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با اضافه شدن نوری و نورمحمدی با نفرات بیشتری به اردوی اردبیل می‌رویم و آنجا می‌توانیم تمرینات بدنسازی را انجام دهیم تا اینکه دیگر بازیکنان هم به ما بپیوندند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی اردبیل در کار سرخپوشان تأثیرگذار است، اظهار داشت: صددرصد اینطور خواهد بود. فصل گذشته هم اردوی اردبیل تأثیر فراوانی در موفقیت تیم داشت و توانستیم به اهداف خود برسیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ملی‌پوش در شرایطی به پرسپولیس اضافه می‌شوند که از نظر بدنی مشکلی نخواهند داشت و فقط باید طوری تمرین کنیم تا وضعیت بدنی ملی‌پوشان و بازیکنانی که در اردو بودند با هم یکی شود.

منافی در خصوص ماندن نوری و نورمحمدی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: نوری و نورمحمدی بازیکنان خودمان بودند. این دو بازیکن آنقدر بزرگ هستند که چندین تیم آنها را می‌خواستند. خوشحالم نوری و نورمحمدی از پرسپولیس جدا نشدند، چون این تیم خانه امثال نوری‌ها و نورمحمدی‌هاست. باشگاه به این دو بازیکن احتیاج داشت و حضورشان به ما کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شد محمد نوری با باشگاه استقلال قرارداد می‌بندد، تأکید کرد: این صحبت‌ها شایعه بود و من بعید می‌دانستم نوری به استقلال برود. نوری بعد از این همه سال حضور در پرسپولیس نمی‌توانست به استقلال برود و برای خود دردسر درست کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)