پرسپولیس نیوز : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ اگر یک شخص فوتبالی چنین کارهایی را می‌کرد دل‌مان نمی‌سوخت.

جواد منافی در خصوص اتفاقاتی که در تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده، اظهار داشت:‌ همه ما شوکه شده‌ایم. واقعا این یک تصمیم شخصی بود که گرفته شد. از قبل هم مشخص بود زیرا هیچ حمایتی از کادر فنی و باشگاه صورت نمی‌گرفت. ما سه بازی آسان داشتیم که می‌توانستیم نتیجه بگیریم. نمی‌دانم این آقا از کجا آمده، از بالا تصمیم گرفتند که این اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: او فوتبالی نبود و در عرض دو ساعت همه باشگاه‌ را عوض کرد. خدا به خیر بگذارند. هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد که یک کادر فنی در رختکن باشد و کادر دیگر بیرون. هنوز حکمی به ما ندادند که کادر فنی جدید در رختکن حاضر شود.

مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی باید به هواداران پاسخگو باشد، یادآور شد: آقای سیاسی که چنین کارهایی می‌کند حالا هم باید پاسخ بدهد. نمی‌دانم که او از کجا خط می‌گیرد. اگر حداقل یک شخص فوتبالی این کار را می‌کرد آدم دلش نمی‌سوخت. من او را نمی‌شناسم اما برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم آن هم فقط به خاطر هواداران. امیدوارم تیم با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی در مورد اینکه حق و حقوق کادر فنی پرسپولیس چه می‌شود، گفت: نمی‌دانم با این کارها چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم که آقایان بتوانند جوابگوی مردم باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)