پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به برد مقابل فجر نیاز شدیدی داشتیم.

جواد منافی درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فجر اظهارداشت/م هفته سختی به پرسپولیس گذشته بود. فشار زیادی روی کادر فنی و هواداران بود و فقط یک برد می توانست ما را از شر این همه فشار نجات دهد. ما هم به خاطر شرایط جدول و هم به دلیل وضعیت روحی و روانی بازیکنان به این برد نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان بعد از اتفاقات بازی با سپاهان انگیزه زیادی داشتند. آنها می خواستند ثابت کنند شکست مقابل سپاهان فقط به دلیل اشتباهات داوری بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته است.

منافی درباره صحبتهای کرانچار درباره دایی افزود: همه می گویند کرانچار مربی بزرگی است پس چطور صحنه ای را که همه از کره ماه دیدند که پنالتی نبوده را می گوید پنالتی بود؟ این حرفهای او باعث ناراحتی دایی شد و جوابش را داد اما حرفهای کرانچار اصلا منطقی نبود. درست است که او در اروپا بازی کرده اما نمی تواند افتخارات خودش را با دایی مقایسه کند. کرانچار باید حرمت دایی را نگه دارد که متاسفانه باشگاه سپاهان هم خودش را کنار کشیده و حتی تذکر هم به وی نمی دهد. به نظر من باشگاه سپاهان باید کرانچار را توجیه کند که علی دایی چه آدم بزرگی در این فوتبال است.

مربی پرسپولیس با اشاره به بازی سخت استقلال مقابل اف سی سئول کره، گفت: الان استقلال مثل تیم ملی است و همه ما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم. استقلال کار سختی دارد اما در فوتبال همه چیز ممکن است. استقلال باید جوری تهاجمی بازی کند که گل نخورد چون سئول در فاز حمله واقعا قوی بود. کار هنوز تمام نشده و این تیم می تواند با حمایت تماشاگرانش نتیجه خوبی بگیرد. از هواداران پرسپولیس هم خواهش می کنم چهارشنبه به ورزشگاه بروند و از استقلال حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)