پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۶ گل ما با مس نتیجه‌ای فوق‌العاده و بسیار خوب بود اما آن نتیجه دیگر به تاریخ پیوسته است و شاید دیگر تکرار نشود.

جواد منافی در خصوص بازی پرسپولیس – سایپا اظهار داشت: سایپا در 3 بازی خود در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفته و مقابل ما قطعاً برای خارج شدن از بحران حاضر خواهد شد اما ما این اجازه را به سایپا نخواهیم داد، چون در شرایطی قرار داریم که باید صدرنشینی‌‎مان را حفظ کنیم و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

مربی پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: 6 گل ما با مس نتیجه‌ای فوق‌العاده و بسیار خوب بود اما آن نتیجه دیگر به تاریخ پیوسته است و شاید دیگر تکرار نشود. بنابراین ما به این نکته به خوبی واقفیم که هر بازی برای ما در شرایطی بازی جداگانه و در این شرایط یک فینال است. بنابراین ما به هیچ وجه مانند دیدار با تراکتورسازی، نتیجه را به سایپا واگذار نمی‌کنیم تا صدر جدول را از دست بدهیم، چون می‌دانیم رسیدن مجدد به صدر جدول در این شرایط بسیار سخت و شاید هم زمان‌بر باشد.

منافی در پایان خاطر نشان کرد: بازیهای اخیر و قدرت بازیکنان ما قطعاً باعث می شود که سایپا با استرس مقابل ما حاضر شود در طرف مقابل با فراموشی باخت دور رفت در بهترین شرایط با بهره گیری از استرس حریف و با حضور تما شاگرانمان در ورزشگاه ازادی بهترین بهره را خواهیم برد و در مسیر پیروزی و رسیدن به هدفمان یعنی قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)