شب چهارم چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها با استقبال گرم تماشاگران و ستاره ها همراه شد. در بازیهای دیشب که از گروه دوم و با قضاوت سعید مظفری زاده به انجام رسید بیش از هزار نفر از نبرد ستاره های سرشناس سینما، موسیقی و ورزش ایران دیدن کردند.

به گزارش ایسنا، در بازی نخست این شب تیم منتخب ٩٨ فرانسه که بر خلاف مسابقه شنبه شب با تیم جام جهانی ٢٠١٤، کریم باقری و خداداد عزیزی را نیز در ترکیب خود می‌دید، ٥-٣ در یک نبرد تماشایی هنرمندان را از پیش‌رو برداشت.

خداداد ستاره بی چون و چرای نود و هشتی‌ها در این مسابقه بود که بارها و بارها با حرکات تکنیکی خود، تماشاگران را شگفت‌زده کرد. ستاره شماره ١١ تیم منتخب ٩٨ در این مسابقه ٤ گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن شب جام نیز انتخاب شد. سیروس دین محمدی زننده دیگر گل ٩٨ در این مسابقه بود. هنرمندانی که در این بازی رضا یزدانی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، عارف لرستانی، محمد رضا حیدریان، بهروز رهبری فر و علیرضا امامی فر را در اختیار داشتند، با باخت دیشب برای صعود در انتظار بازیهای شب آخر خواهند نشست.

در بازی دوم دیشب تیم یکدست و دوست داشتنی موسیقی که ستاره‌هایی چون همایون شجریان، احسان خواجه امیری، علی لهراسبی، علی آذری و پژمان جمشیدی را در اختیار دارد به مصاف رینوزیت رفت که در نهایت خواننده‌ها ٤-١ بازنده از زمین خارج شدند. موسیقی که در نیمه اول نمایش بهتری داشت با بازی دادن به شجریان، خواجه امیری و لهراسبی بارها و بارها مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. پژمان جمشیدی تنها گل تیم موسیقی را در این مسابقه به ثمر رساند. با بازیهای انجام شده در گروه دو منتخب ٩٨ فرانسه با ٦ امتیاز در صدر است و تیم‌های رینوزیت و هنرمندان با ٣ امتیاز در تعقیب نود و هشتی‌ها هستند.

خداداد عزیزی فعلا با ٦ گل زده در صدر جدول گلزنان چهارمین دوره جام ستاره ها قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)