مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اسبق پرسپوليس گفت: منتقدان افشين قطبي كارنامه ملي خنده‌داري دارند.

علي انصاريان  اظهار داشت: اين روزها در برخي روزنامه‌ها مي‌بينم افرادي عليه قطبي موضع گرفته و به او حمله مي‌كنند. نمي‌خواهم اسمي از آنها ببرم زيرا در آن صورت بايد اسم خيلي‌ها را به زبان بياورم اما واقعيت اين است عادت كرده‌ايم كه عليه سرمربي تيم ملي موضع‌گيري كنيم.

وي ادامه داد: اميرقلعه‌نويي را كوبيديم، علي دايي را كه اسطوره فوتبال ايران است، زير پا له كرديم وحالا نوبت به قطبي رسيده است. افرادي عليه قطبي صحبت مي‌كنند كه كارنامه ملي خنده‌داري دارند و برخي از آنها حتي يك بار هم نفر اول يك تيم نبوده‌اند. ما 4 سال به برانكو فرصت داديم. او يك مربي خارجي بود اما حالا از مربي‌اي كه فارسي هم صحبت مي‌كند حمايت نمي‌كنيم.

مدافع اسبق استقلال گفت: آيا قبل از باخت به اردن تيم ملي هرگز نباخته بود؟ ما پيش از اين به كويت،بحرين و حتي عمان هم باخته بوديم. پس چرا اينقدر به قطبي حمله مي‌كنيم. آيا با يك باخت بايد همه چيز را تغيير داد؟ اگر خيال منتقدان با كوبيدن قطبي راحت مي‌شود، او را دار بزنند

اما بايد بدانيم تيم ملي متعلق به يك مملكت است و بايد قبول كنيم در ديدار با اردن ما 2 بازيكن تاثيرگذار خود يعني جواد نكونام و مسعود شجاعي را نداشتيم.

انصاريان كه به تازگي به تيم فولادگستر تبريز رفته است، گفت: رسول خطيبي و عباس آقايي دو همبازي من بودند كه براي حضورم در اين تيم به من كمك كردند. يك تيم خوب داريم كه در گروهي بسيار سخت هستيم. اميدوارم من، آقايي و خطيبي در كنار جوانان با انگيزه بتوانيم نتايج خوبي بگيريم و به ليگ برتر صعود كنيم.

 

وي افزود: مطمئنم با حمايت طرفداران تبريزي مي‌توانيم موفق شويم. من با حسين خطيبي در تيم ملي همبازي بوده‌ام. بايد از رضا زنوزي مدير باشگاه نيز تشكر كنم. متاسفانه دچار مصدوميت شدم و اكنون در تهران مشغول درمان هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)